Desenele animate s-au dus de rapa..

Salut,

M-am hotarat ca azi sa scriu despre desenele animate care mi-au marcat copilaria. De ce? Pai sa incepem asa, scurt.

Sa zicem doar ca am vazut ceva la televizor care s-a terminat cu un mini-video al celor de la Saban Entertaiment, logo care aparea la finalul fiecarui episod pe care-l urmaream pe Fox Kids.Imi amintesc ca fiind copil, ma trezeam in fiecare duminica sa ma uit la Fliper, asa parca se numeau acele desene. Nu aveam telecablu iar aceste desene erau nelipsite in programul meu duminical.

Urma Sandocan, animatie pe care o urmaream de fiecare data cu mare drag stand cu sufletul la gura :D.

Putin mai tarziu, cam cand am facut si eu vreo 6 ani mi-am pus cablu si imi amintesc, probabil o sa tin minte toata viata chestia asta, ca am deschis prima data pe Fox Kids si erau Dosarele secrete ale cainilor agenti sau ceva de genul acesta.M-am obisnuit pe urma si cu alti

eroi. Am urmarit unele serii de 10 ori sau poate chiar mai mult. Stiu ca Viata cu Louie l-am vazut de cateva ori iar apoi l-am vizionat si pe computer de cel putin 3 ori.

Regele Shaman, un capitol important in copilaria mea. Ma fascinau acele spirite, modul lor de a intra intr- o sabie imi coplesea felul de a gandi, nu realizam cum putea o fantoma sa ia viata intr-o bucata de lemn, fascinant!

Imi amintesc frizura lu’ Jessie McCoy care avea exact 13 fire de par in cap, tata ironizandu-ma mereu cand ma tundeam prin  comparatie cu acesta.

Stiu ca veneam de la scoala si-mi faceam temele, niciodata cu televizorul stins, acesta mergea mereu pe Minimax, Fox Kids si Cartoon Network.

Desene ca Dexter, Fetitele Powerpuff,Viata cu Louie, Copiii de la 402,Regele Shaman si multe altele nu vor mai fi realizate, din pacate.

In ziua de azi mi se par niste jeguri asa zisele desene prezentate de Disney Channel, filmulete cu rol de spalare a creierului acolo unde exista, macar putin..

Au mai ramas doar cateva pe acest canal, Cartoon Network devansandu-l clar la capitolul animatie. De Minimax nu mai zic nimic ca mi se pare prostesc odata cu inaintarea in varsta.

Tu ce zici, mai sunt desene care merita urmarite?

 

 

 

16 gânduri despre „Desenele animate s-au dus de rapa..”

  1. depinde din ce punct de vedere privești… 🙂
    desenele de pe Minimax sunt excelente pentru cei mici, între 3-8 ani. copilul meu a crescut cu ele și i se pare că nimic nu e mai frumos decât ele, în timp ce la Fox nu s-a uitat pentru că păreau niște hidoșenii 🙂
    exact, depinde cum privești lucrurile, din ce fel de punct de vedere.
    mie, personal, care scriu povești pentru copii, îmi plac cele de la Disney junior, pentru că sunt pe înțelesul bebelușilor – 🙂 sigur că nu încurajez să le folosească, dar mie îmi prind bine, că îmi dau idei de povestiri.

    1. frumos raspuns!
      am precizat acolo ca mi se par o cretinitate doar din cauza varstei, nu mai am mintea de la 6 ani spre exemplu..
      cand spuneam de Disney, ma refeream la acele metraje gen Hannah Montana (cred ca asa se scrie) si prostii de genul celei mentionate mai sus.:D

  2. Intr-adevar desenele animate din ziua de astazi ( bine, daca se mai pot numi asa… 😀 ) sunt niste aiureli… Si eu ma uitam la aceleasi desene animate la care te uitai si tu, si eram mereu fascinata. Aveau un efect magic asupra noastra desenele acelea…acum sunt numai prostii. Singurele desene animate la care ma mai uit si astazi, atunci cand vreau sa ma relaxez, sunt: Tom & Jerry si, foarte rar, Dexter. 🙂

    1. corect!
      stiam ca-s niste blocuri desenate-n greata da’ aveau un efect care atrageau.
      acum, chiar si in aceste filmulete sunt prezentate „dive” cu fite si alte rahaturi, nu inocenta lui Jerry, spre exemplu..

  3. Sa ma pronunt asa in mare parte in privinta desenelor animate cred k desenele din ziua de astazi nu mai sunt ce erau odata knd eram noi mici,akum sunt numai porcarii unele pe care copii nu ar trebui sa le vada …nu pot sa garantez k nu mai sunt si desene bune,dar foarte putine din ceea ce era inainte! Deci m-am uitat intr-o la niste desene nici nu as putea sa le numesc desene,deoarece erau cu batai,sange,impuscaturi ,se taiau pe akolo ….astea deja nu se mai numesc desene ….lasi un copil mik sa se uite la asa cv ….. parerea mea este k 10% dk mai sunt frumoase restul
    …………

  4. Tin minte ca atunci cand anuntau noul post,Disney channel plangeam,gandinduma ca n-o sa fie la fel si la 7-8 ani cat aveam mi s-a parut ceva neobisnuit,de atunci nu ma mai uitam des la tv,doar pentru muzica,atat.:(

    1. Cunosc sentimentul. Prima data au schimbat in Jetix, mi-a parut extrem de rau dar cu timpul m-am obisnuit vazand ca sunt aceleasi desene difuzate. Cand au trecut la Disney, avand o varsta mai inaintata, am ales sa renunt sa le urmaresc programul. O aiureala fara nici un farmec. Nu stiu absolut nici un nume care este difuzat acum pe acest canal. Pacat ca cei care vin din urma nu vor avea parte de o copilarie ca a noastra!

Lasă un comentariu