M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Duck face-ul pe Facebook

Facebook, Facebook si iar Facebook. Cred ca-i cel mai promitator loc pentru a gasi o stire pe care s-o scrii pe blog. De ce?

De aia. Pe Facebook gasesti prostie, da’ prostie cu tona domnule!

Zilele trecute vorbeam de check-in, modalitatea unora de a arata speciei unde sunt ei, ba in pat, ba in Bershka, ba in AFI Controceni, ba la mama dracu.

Acu vreau sa-mi exprim dispretul fata de minunatia pozelor, de fapt a duck face-urilor. De ce ar vrea cineva sa ia aceasta pozitie la o poza in locul unui zambet frumos? Intreb ca eu nu stiu, nu-mi pot imagina un motiv pentru a face asta, probabil gandirea mea nu este „out of the box”.

Va place sa va tuguiati buzele dupa ce le rujati. Sincer sa fiu, am momente in care ma sperii cand vad o asemenea poza, imi imaginez c-o vad pe tanti de mai jos:

Tu ce parere ai?

Lasă un răspuns

