Preturi gresite la eMAG.ro

Fiind un internaut inrait, folosesc si eu Facebook-ul. M-am abonat la newslatter-ele emag iar astazi am vazut ca emag.ro are in desfasurare o campanie numita „Preturi gresite la eMAG.ro”. M-am intrebat ce reprezinta aceasta campanie asa ca a m intrat si eu pe Preturi gresite la eMAG.ro. Se pare ca multa lume stia de aceasta campanie de mai mult timp deoarece cand am intrat pe site, marea majoritate a produselor fusese vanduta..Fiind un vechi client a acestui magazin online, am zis ca na, sa caut si eu o promotie, mai ales ca stiu ca sunt o firma serioasa, n-am avut nici o problema cu ei pana acum.

Astfel ca, intra pe eMAG astazi, ai fi putut cumpara HTC ONE la 2,329 RON fata de 2,629 daca stocul nu ar fi fost epuizat, DSLR Nikon D3100 la doar 1699 RON sau un laptop Asus K55VD-SX438D, laptop cu Intel Core I7, 4GB de RAM si placa video dedicata nVidia Geforce 610M.

Inca mai aveti timp sa profitati de aceasta campanie asa ca va urez cu drag spor la cumparaturi!

Lasă un comentariu