M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

10th grade, last step

Scoala,scoala, scoala, mirificul loc numit scoala. Un loc unde-ti faci prieteni (sau nu..), un loc unde inveti (sau..stii tu).

IMG_20130619_120846895

Astazi, 19 iunie 2013 am terminat si eu clasa a 10a, clasa pline de urcasuri si coborasuri, o clasa in care m-am bucurat dar m-am si intristat, un an in care am avut diverse conflicte dar un an care a ajuns la capat. Cand am intrat in clasa a 9a, imi imaginam marea cu sarea, toate ciorile zburau si eu le vedeam fripturi. Totul era roz si luminitele din brad sclipeau de parca urma sa vina Craciunu’ desi nu venea.Imi ziceam:”ai 4 ani sa inveti si tu putina matematica sa treci BAC-ul! POTI, baa!”. Nici nu realizez cand au trecut acesti doi ani, doi ani in care pot spune c-am intrat intr-o noua familie si mi-am facut noi frati si surori, macar asa, daca altfel nu. Astazi am terminat prima etapa a liceului si probabil nici nu-mi voi da seama cand se vor scurge ceilalti doi ani, vor fi drenati de viata asa cum curge sangele din vene. Am iesit cu clasa. lucru rar in ultimul timp, mai ales dupa certurile dintre noi. Asa cum ma asteptam, toti am fost impartiti pe parohii, fiecare avand un „duhovnic” al sau, baaaang! Am fost la birt, am beut, am mancat pe banii altora iar apoi am facut poze.Am fost si eu premiat cu aceasta ocazie si eram de-a dreptul fericit, entuziasmat chiar! Am reusit sa iau si eu premiul doi la liceu, am reusit sa urc in clasament.:D Am facut sute de poze, ciudat fapt tinand cont ca fac o poza la nu stiu cat timp dar azstazi m-am revansat! Am facut pentru jumatate de viata.Sper ca anii ce vor urma sa fie la fel, poate mai buni.Nimic nu e mai frumos ca viata de adolescent,viata incarcate de multe evenimente emotionante. Nici nu am realizat,clasa a 10a s-a dus..

2 responses

  1. O sa se duca si ceilati 2 anii de liceu ramasi ca vantul :(. Parca ieri eram si eu boboaca iar intr-un an ma asteapta bacul 😐 :P.

    19 Iunie 2013 la 11:18 pm

Lasă un răspuns

