M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Romanu e o oaie obosita

ar eu sunt un frustrat. Fain mod de a incepe un text, nu? Eu asa cred. Tinand cont ca ma enerveaza activitatea idioata a unora de pe retelele de socializare si ca refuz sa ma alatur turmei, da, sunt un frustrat obosit. Mi-e somn. De aici vine partea cu oboseala. Trist e ca sunt multi oameni cu creier la purtator care se iau dupa gloata. Aici e mai nasol. Nu am nimic cu Franta desi le urasc limba aia de comunicare a lor. Ce s-a intamplat e o tragedie dar nu vad de ce trebuie romanu’ sa fure curent. O fost solidaritatea gay, apoi ceva event cu India, #colectiv iar acum asta. Aquafresh peste tot. De ajungi sa crezi ca atentatul a fost pus la cale de producatorii de pasta de dinti in speranta ca vor obtine culorile lor pictate peste tot. Prost eu, prost…

Restu aici.

Lasă un răspuns

