M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Câștigă bani promovând QuickMobile prin Profitshare

Uitându-mă pe Goagle și căutând o portiță către niște bani, am dat de o campanie organizată de către BlogAwards. Mi-a fost stârnită curiozitatea așa că am mers mai departe. Am citit, m-am documentat și am descoperit faptul că cei de la QuickMobile oferă bani doar pentru a primi promovare, implicit reclamă. Foarte tare, nu?!

Totuși, cine este QuickMobile? Sau ce este? Lasă-mă să îți spun eu; această firmă reprezintă o firmă fruntașă din domeniul GSM din România. Mai exact? QuickMobile este unul dintre cele mai mari magazine on-line cu profil GSM. Vând doar telefoane, tablete și accesorii pentru acest tip de produs. Bineînțeles că dispun și de magazine off-line așezate în marile mall-uri din România. Spre exemplu, eu știu două în Iași: unul în Iullius Mall iar celălalt în Palas Mall. Firmă serioasă, domnule! Nu o spun eu ci activitatea acestora. Portofoliul QuickMobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium.

Ba mai mult, după ce că îți oferă o gamă atât de largă de produse, ei investesc și în bloggeri prin diverse programe. Spre exemplu,QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de Lux. Dacă nici asta nu te-a convins de dimensiunea seriozității lor. nu știu ce te-ar putea face să crezi! Dar, te rog! Mergi cu încredere și cumpără de la ei. Gândește-te că o parte din bani se vă reîntoarce sub formă de investiție în mediul virtual ajutându-i pe promote-ri, adică pe cei care le promovează produsele în mod cinstit. QuickMobile nu oferă bani unor persoane pentru publicitate murdară!

Cei menționați au și cont pe Profitshare la adresa aceasta:QuickMobile în Proftishare. Pe mine m-au convins și sunt sigur că următoarele mele gadget-uri vor fi achiziționate de la această firmă!

Lasă un răspuns

