M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Arta…

Nu-mi vine in cap

nici un titlu care ar putea rezuma

aceasta scriere obscura;

cuvintele-apar si dispar precum curcubeul galopeaza pe cer imediat dupa ce ploaia

isi muta bagajele catre noi orizonturi. Sunt asa volatile incat s-ar putea aprinde oricand izbucnind intr-o

flacara enorma, o torta capabila sa emane caldura si speranta.

Ma tot zbat de cateva zile sa postez, sa ma exprim aici unde-ar putea vedea cineva ceea ce gandesc. Nu-mi pasa daca vede careva aceste randuri. Nu-mi pasa! Dar uite ca scriu. Nici nu cred ca am idee ce urmeaza sa tastez. Totul e-o nebunie ordonata, cred. Cuvintele se aranjeaza disciplinat catre subsolul paginii ducand gandurile mele cu ele, departe…Paradoxal, ele n-au nici o noima. Doar trebuie sa te pacaleasca pe tine ca mintea mea este aranjata intr-o ordine matematica. Total fals!

Ma opresc, nu vreau sa scriu.

Lasă un răspuns

