M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Video cu pareri / Fuck democracy / Cum sa fii prost – tutorial in 2 pasi

Ca tot cetateanu’ european, si eu am dreptul la o opinie! Ironic…tinand cont care este subiectul acestui articol. Inteleg, te-ai nascut in democratie, traiesti intr-o pseudo-democratie ridicata in slavi dar nu trebuie sa dai dovada si de un grad de inteligenta scazut. E inadmisibil!

Mi-e plin pana la refuz news feed-ul de pe Facebook cu postari legate de opinii, videouri cu opinii despre anumite persoane mai exact. Cum functioneaza mecanismul? Tu, pe persoana fizica cum te-ar alinta cineva, trebuie sa postezi o idiotenie de genul „comm „<3″ si iti zic parerea pe privat” sau „video cu pareri. ❤ si-ti zic parerea in video”. Cu vreo cateva zile inainte, daca observam asa ceva pe Facebook, mi-ar fi cazut fata instant. Apoi s-ar fi gasit o armata de baieti care sa sara pe persoana respectiva facand bascalie de ea. (de persoana fizica vorbesc!) Acuma, la nici 70 de ore distanta, nu se mai intampla asta. S-a dilit utilizatorul de retea sociala. Toti s-au apucat de postat asemenea aberatii si nimeni nu sare cu mistourile. Fiecare vrea o parere. „Oare ce zice de mine? Ma vrea, ma vrea. Stiuuuuu!”

Mi-e lene sa mai comentez.

fuck democracy!

Lasă un răspuns

