M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Cel mai mare colind

Fiind in pragul sarbatorilor de iarna, omul tinde sa fie mai bun. Isi aduce brusc aminte ca exista in jurul sau si persoane care nu au fost atat de favorizate de catre viata. Astfel, fiecare om incepe sa doneze diverse lucruri, bani, alimente si toate cele catre cei nevoiasi. Asa am facut si eu, recunosc. Sa-mi fie rusine! Trebuie sa ne amintim de ceilalti pe toata durata anului, nu doar cand vine Mos Craciun.

Anul acesta, ING Bank Romania a decis sa ceara romanilor doritori sa ajute trimiterea unui simplu filmulet in care ei canta „Mos Craciun cu plete dalbe”. Ideea este aceea de a ajuta. Cum? ING Bank va dona cate o pereche de ghetute pentru fiecare clip trimis. Este extrem de simplu! „E mare pentru ca participa toata lumea cu cate un video. E cald pentru ca fiecare video inscris inseamna o pereche de ghetute de iarna pentru copii in dificultate. Contribuie la cel mai mare colind! ING va dona o pereche de ghetute pentru fiecare video incarcat pe site intre 1 si 10 decembrie. Ghetutele vor ajunge la copiii din mediile defavorizate socio-economic, prin intermediul fundatiei Copii in Dificultate (afla mai multe in pagina Cauza).”

Pentru a participa, acceseaza acest link si vei gasi toate informatiile dorite. In esenta, ai acolo un negativ in functie de sexul tau, unul pentru baieti, celalalt pentru fete. Te filmezi si trimiti clipul. Nu uita ca la final trebuie sa-ti provoci 2 prieteni! Cei care au pus umarul la trimiterea ghetutelor pot fi urmariti aici.

Maine imi voi revendica si eu locul in cel mai lung colind din Romania. Sa ajutam, este simplu!

Na ca m-am filmat si eu!

Si copiii de la un centru de zi din Vaslui au putut-o face, tu de ce nu participi?!

vca

Lasă un răspuns

