M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Vara lu’ 2014 o plecat

Da, ai dreptate. Si tu stii ca vara lu’ 2014 s-o dus inapoi de unde o venit. Sunt constient ca stii asta fara ca macar sa arunci vreo privire scurta calendarului. Imi imaginez ca acum ma injuri si iti repeti in minte „ce vrea si asta? stiu si eu ca e septembrie”. Da, da si da. Ai dreptate. Da’ nu conteaza. Eu chiar vreau sa-mi exprim cuvintele care s-au inradacinat in interiorul meu. Ce fel suna…Meh, asa patesti cand incerci sa pari destept. Sper doar sa nu par ci sa si fiu. Sper…e gratuit doar, nu?

Scriu in momentul asta despre vara din cauza ca ne-a parasit, ne-a abandonat aici nenorocita. A plecat si ne-a lasat in grija noii-sosite, toamna. Vremea incearca sa minta, incearca sa ne creeze falsa iluzie ca afara inca ar fi vara da’ nu ii iese. Degeaba e cald daca in calendar scrie „septembrie”. Nu e un lucru rau dar…Dar…(De fiecare data cand auzi un dar, stii ca urmeaza ceva ce nu ai vrea sa auzi. Pregateste-te!) Dar…vine scoala! Se termina vacanta si incepe un nou an luuuuung care se termina cu bacalaureatul. Cand am intrat la liceu, cu trei ani in urma, eram extrem de relaxat stiind ca mai am inca 5 miliarde de ani pana la BAC. Uite ca s-au dus toti anii si a venit clasa a 12-a. Au trecut extrem de rapid anii de liceu…

Vara asta, in mare parte, o fost fenomenala. Nu pot zice ca am avut prea mult timp ocupat sau alte chestii de genul asta dar cu siguranta am avut o suma de activitati superbe intr-un timp scurt. Acma verii a fost vizita mea la Oradea unde am participat la OSU (Oradea Summer Univeristy) unde am petrecut doua saptamani absolut geniale. Ce am facut doua saptamani? Hmm, prea multe as putea zice! O sa incep zicandu-va ca am castigat prieteni noi. Am dat de oameni superbi la Oradea, chiar daca-s ei prea calmi, ardeleni fiind. Am mers la film, am organizat petreceri tematice unde am jucat rolul unui tigan betiv, am iesit in club, am mers in excursii, am vizitat orasul si multe, multe, muuuulte altele. Am fost la facultate (la sapte chiar!), am fost in studioul DIGI Oradea. Am fost la Baile Felix unde am vazut rezervatia de nuferi dar m-am si balacit o zi intreaga in apa termala de acolo. Am observat Oradea de la “Ciuperca”, practic poti vedea o panorama a intregului oras. Am lansat lampioane. Am fost la karaoke si am cantat din toata inima pana mi-am dat seama ca doar microfonul partenerului era functional si in incapere se auzcea de fapt vocea mea, ma auzeam tipand, nu in difuzoare. Am asistat la “Studentii au talent”. Toate astea se intampla intr-un oras unde exista un conglomerat de nationalitati. Mergi trei-patru metri pe strada si auzi patru-cinci limbo vorbite. Ramai cu gura cascata cand vezi ca atatea nationalitati convietuiesc intr-un singur oras, unul nu foarte mare. Cand rasare luna, orasul prinde viata. Toate cladirile istorice sunt luminate de parca ar prinde viata si sunt pe cale sa se ridice din fundatie. Cel mai tare m-a impresionat Complexul “Vulturul Negru”. Am ramas cu gura cascata cand am realizat ce diferenta este intre strada Vasile Alecsandri din Vaslui si strada Vasile Alecsandri din Oradea. O zona plina de pub-uri (in adevaratul sens al cuvantului!), cluburi si magazine; toate astea la nivelul unei strazi in intragime acoperita de panouri din sticla. Esti afara dar totusi la interior.Pentru mine, a fost ceva “uaaaaaau, unde am ajuns?!”. Mai mult detalii legate de Oradea si de Oradea Summer Univeristy gasiti aici ca sa nu palavragesc aiurea si in articolul acesta.

Cam asta o fost vara mea. Urmeaza 9 luni lungi de scoala care se vor incheia apocaliptic. Sper ca voi supravietui si voi mai apuca scrie aici. 

 

4 responses

  1. FX

    BAC-ul nu e atât de groaznic pe cât îți închipui tu, e mai degrabă o mică prostie ce-ți provoacă stres degeaba. Îți spune cineva ce a trecut deja prin asta. Iar 95% din statistică spune că la anul va fi și mai ușor ca anul acesta și că va cădea tot Eminescu :)) Peace

    3 Septembrie 2014 la 7:58 pm

    • Salut, Mariane!
      Meh, stiu ca ma stresez aiurea dar…da, sunt stresat. In special de partea cu matematica.

      3 Septembrie 2014 la 8:01 pm

      • FX

        La ce profesor aveți, și eu aș fi stresat la mate :))

        4 Septembrie 2014 la 4:37 pm

      • Nu mai comentez nimic. 😀

        4 Septembrie 2014 la 7:25 pm

Lasă un răspuns

