M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

13 ani, bre. 13 au…

Facebook, ne suna cunoscut tuturor. Chiar daca nu ai un cont (ce? n-ai cont? ciudatule!), n-ai cum sa nu fi auzit de aceasta lume minunata , de acest mini ecosistem menit sa te prinda in el si sa te tina acolo ca sa te uiti la reclamele lu’ Zukerberg sau cum dracu l-o fi chemand pe nenea ala.
Ca tot omu’, am si eu un cont de vreo 4 ani si raman masca zilnic. De ce ma fac Zorro? Pai, simplu. Vad fatuci de 13 ani, fatuci care au „gajiw” cu 10 ani mai mare ca ele. Fatuci carora daca le arati c-ai o masina risti sa vizitezi ginecologul in cateva luni daca n-ai un prezervativ la tine. Fatuci moarte dupa like-uri. Singurul lucru inteligent de pe Facebook vazut in ultimul timp a fost asta:”Facebook-ul a dezbracat mai multe fete decat a facut vreun baiat vreodata!”. Adevarat! Ce face lumea pentru niste like-uri!

Facebook-ul mi-a aratat cum arata wc-urile cluburilor sau chiar wc-urile personale,facebook-ul mi-a aratat ca fetele fac chiar si dus. Facebook-ul mi-a aratat ca fatucile,desi au 13 ani, se plang de viata tumultoasa pe care au dus-o ele, de necazurile vietii care li s-au pus in fata (saracele…Mickey Mouse?). Facebook-ul a facut prea multe pentru mine. Ar trebui sa-i raman dator, sa ii fiu recunoscator dar nu o voi face, voi fi doar un fiu risipitor care nu se multumeste cu ceea ce a obtinut si voi blama in continuare aceasta porcarie menita sa ne uneasca dar care totusi reuseste sa ne desparta, sa ne separe si sa ne discrimineze in functie de coeficientul de inteligenta.

Recent au avut loc evenimentele de sfarsit de an scolar pentru absolventii claselor a 8a, mai direct spus, au avut loc banchetele (nu bancheturile!) organizate cu pricina terminarii celor 8 ani de studiu intens. Nimic special in toata afacerea asta. Asta ar putea spune oricine citeste aceasta prostie de text. Asa as afirma si eu, asa mi se pare logic! Totusi, de ce ma ridic eu sa comentez? De ce imi permit acest lucru? De ce sa fiu singurul nesimtit caruia nu-i convine? Simplu. Am vazut o tona (doua,trei,patru toneeeeeee) de fete cu toace de 200000 centimetri. Nu ma pricep aici, nu stiu sa-ti zic dimensiunea tocurilor dar cu siguranta erau enorme, ai fi putut sa stai picior peste picior in Romania si sa lovesti cu baza tocului pe cineva aflat undeva aproape, sa zicem la un supermarket dintr-un cartier de la periferie din Paris. Hainele, cat mai vulgare ca sa atraga atentia. Nici nu s-ar putea altfel. Miliardul de poze nu a lipsit nici el. In fine…

De ce ma trezesc sa comentez? Nu-mi place ce vad? Nu-mi plac fustele scurte? Ooooooo, ba da! Sigur ca imi plac. Dar parca nu au nici un farmec cand le vezi purtate de o copchila de clasa a 8a, o fetiscana care nici buletin nu are… Nu o poti legitima si astfel ajungi la racoare ajungand ca singurul tau scop in viata sa fie tinerea stransa a sapunului in mana. Zici ca aveau 18-19 ani la cum aratau, nu ca erau absolvente de clasa a opta. De ce se ajunge la asta? Din vina parintilor. Ei sunt cei care le permit odraslelor sa se expuna astfel in public (apoi vine ma-sa si-ti sparge usa ca i-ai violat fata…). Copiii, la o adica, nu au nici o vina. Cei care i-au facut le ofera bani pentru a-si cumpara vestimentatia. Nu? Ce s-a intamplat cu acesti parinti? Vorbesc de parca as fi cel mai mare hater, de parca as avea 99 de ani si o luna, de parca as fi cel mai mare gay (in greutate). Poate-s eu mai demodat, chiar daca am doar 18 ani. Poate, poate, poate…..Prea multe variabile.

Voi ce parere aveti de acest lucru? Sunt sau nu parintii de vina? Sunteti de acord cu modul copiilor de a trai? Vom ajunge in viitor nici sa nu mai reusim comunica fara ajutorul unei aplicatii descarcate din AppStore sau Play Store. Trist, nu? Mie asa mi se pare!

6 responses

  1. Mircea


    15 ani,cei mai smecheri.Pai daca le f*t o p*la in cap,imi spun „Tatal nostru” in greaca.
    Bravo Cosminas.

    25 Iunie 2014 la 6:35 pm

    • Rau mai esti tu, Mircica!
      La 15 deja-s bagabonti. :p

      25 Iunie 2014 la 7:14 pm

  2. Facebook-ul e folositor ca mi-l cere toata lumea si intru doar sa accept invitatiile. Mai bine le dai feisbucul decat sa-ti ceara, fereasca cerul, twitterul sau tumblr-ul.

    Si referitor la parinti, bineinteles ca ei sunt vinovati. Parintii modeleaza personalitatea copiilor. Parca asa spunea si Freud, dar am vazut lume care spunea ca Freud mananca rahat. Sunt sigura ca stiu ca saracul Freud avea dreptate, dar neaga ca sa-si acopere spatele.

    Ar trebui sa existe un fel de examen pe care ar trebui sa-l dai si sa-l treci ca sa ai dreptul sa faci copii. Poate asa nu am mai avea atatia dobitoci in lume. S-ar intrerupe rasa de prosti.

    25 Iunie 2014 la 7:02 pm

    • Total de acord. Copchilu e copil pana la urma. Daca tu nu ii dai bani, el nu umbla imbracat astfel. Din pacate, cei mai multi dintre cei care si-au facut odrasle prefera sa isi expuna copiii mai mult decat trebuie.

      25 Iunie 2014 la 7:16 pm

  3. iCiolac

    Au fost la banchetele de la școală, apoi pe banchetele din spate.

    25 Iunie 2014 la 10:21 pm

    • Subtil spus.
      Trist, din păcate.

      25 Iunie 2014 la 10:43 pm

Lasă un răspuns

