M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Vampiri, vampiri pisti tăt

Nu ştiu de ce scriu asta, nu ştiu de ce nu îmi umplu timpul cu altceva, nu ştiu ce e cu avântul ăsta pe care l-au luat filmele de lung metraj sau serialele cu vampiri, nu ştiu ce te-ar putea atrage la o asemenea capodoperă, nu ştiu ce e în neregulă cu lumea asta.

Căutând un nou serial ca să-mi omor timpul liber, practic să-l distrug, am dat de câteva grupuri dedicate acestui scop, pe Facebook. Scroll in jos, scroll in sus, scroll încolo si pe dincolo. Peste tot doar mesaje în care era lăudat The Vampire Diaries şi fete puse pe harţă în caz că atacai persoana vreunui actor din serial. Nu ştiu dacă are vreo relevanţă dar cam toate gagicile astea au numele prescurtate sau în loc de nume au porecle gen (Deniii Diiii, Deny Sefa Ta, Andreea XY (unde x, respectiv y pot înlocui orice literă a alfabetului, doar ca să nu se simtă careva lezat), Vasilica Si Atat)), iar de cele mai multe ori, persoanele respective sunt şefi acasă la mami si la tati. Partea cea mai nasoală o consider că sunt băieţi disperaţi după aceasta creaţie şi-s mereu pregătiţi să-ţi sară la beregată în caz că îl ataci pe-al lor Damon. Zicea cineva, cândva:doar mie mi se par gay baietii obsedati de The Vampire Diaries? Am ignorat, pe moment. Acum, după ce m-am săturat de prostiile astea,vreau sa zic:prietene, dacă citeşti asta, vreau să ştii că sunt întru-totul de acord cu tine si te voi vota drept preşedintele.

Am mai intalnit „dudes” iubitori de The Originals. Aici nu ma pot pronunta dar, tinand cont de faptul ca-i tot serial cu sugatori, am o oarecare retinere in a incerca sa urmaresc macar 0,0000000001 secunde. Am o viata extrem de trista! Nici macar nu pot scrie un paragraf in legatura cu serialu’ asta ca sigur ajung sa zic vreo prostie si presimt ca va aparea cineva lezat de comentariile mele la adresa filmului. O lasam moale, sau, mai moldovineste, o lăsăm în păpuşoi.

Si acu, ca sa fim in tema asta macabra dar romantic, vine cireasa de pe coliva, sau, pentru noi, astialalti, bomboana de pe tort. Ce sa fie, ce sa fie?! Facebook-ul! Nimeni nu se uita la sugatori fara sa posteze pe Facebook. „<3 – watching The Vampire Diaries” sau „<omfg3 a aparut – watching Teen Wolf” sau, ultima, „Damon :X – feeling good”.  De la vampiri urati, macar machiati, cum se vede in prima poza de mai jos, s-a ajuns la niste oameni cu puteri supra-naturale, ca in cea de-a doua imagine. Pentru mai multe imagini, dati un sărci pi Gugăl. Veti găsi şi categoriile  „vampiri indragostiti” / „vampiri adevarati”. Blana!

Inchei aici, ca sa nu jignesc, sa nu aia si nici cealalta. Vampires ftw!!!!!!!!!

p24vampire-diaries-cast-trio

Lasă un răspuns

