M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Facebook-ul invie primavara

Nici nu a inceput ca primavara e deja omniprezenta. Unde? Afara cu siguranta nu. E pe Facebook, Tumblr,Instagram, Twitter si alte retele de socializare. Mi se pare o prostie ca toata lumea sa posteze acelasi lucru, precum o turma isi urmeaza ciobanul, la fel si feisbucistii inraiti.

De ce ma deranjeaza? De aia, as putea spune. Dar nu o voi face. Ma irita deoarece toata lumea e innebunita de venirea anotimpului dar nu asta ma deranjeaza. Ma scoate din sarite faptul ca trebuie sa posteze ceva legat de primavara. Am si eu fereastra. Te-as uimi profund daca ti-as spune ca am si calendar dar probabil ca te-as face sa cazi de pe scaun daca ti-as mai zice si ca stiu sa citesc ce scrie pe foaia aia cu aprilie,mai,iunie si tot asa… Este? Probabil ca sunt suparat deoarece nu m-a etichetat aproape nimeni in vreo postare. Da, sigur. Asta era! 😦

Inca un lucru ciudat mi se pare faptul ca oamenii isi ureaza reciproc „la multi ani!”. Ce? La multi ani? E ziua cuiva? Inteleg ca a venit anotimpul care invie natura si odata cu acest lucru, simbolic, ne uram unul altuia sa avem multi ani fericiti in continuare, multe primaveri infloritoare. Totul este la nivel simbolic dar mi se pare stupid sa faci aceasta urare oricarui cunoscut, sa te agiti sa suni pe fiecare in parte si sa te necajesti daca uiti pe cineva. De ce? De ce? De ce? D-aia!

Holograf, inca un indiciu ca a venit primavara. Jur ca nu am vazut pe nimeni care sa posteze melodia „Primavara incepe cu tine” pe Facebook exceptand ziua de 1 martie. Si acum o sa imi ziceti ca omu’ posteaza ce vrea si cand vrea dar eu, fiind capos, voi replica un lucru simplu si anume:daca tot postezi orice rahat netinand cont de vreo zi, de ce nu ai posta aceasta melodie si in alte zile? Mi-e greu sa inteleg.

Ma voi opri aici si va voi spune un singur lucru:daca nu stiti ca a venit primavara, deschideti Facebook-ul. Veti fi socati de cati meteorologi si fani Holograf veti vedea zilele astea si, tinand cont ca nu am facut acest lucru astazi, va urez voua o primavara frumoasa!  (ca sa pun paie pe foc:D)

2 responses

  1. claura29

    Asa este, ai dreptate.

    2 Martie 2014 la 1:45 am

Lasă un răspuns

