M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Facebook lookback

Acum 10 ani, Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, decidea ca trebuie sa preia initiativa si sa creeze ceva nou si special pentru omenire, o retea sociala care sa uneasca oameni din toate colturile planetei. Acesta este si scopul actual al celor de la Facebook si,odata cu implinirea a 10 ani de existenta, echipa care se ocupa de acest colos al online-ului,s-a hotarat sa faca o surpriza utilizatorilor prin intermediul careia sa le reaminteasca ce si cand au postat pe Facebook. Ca un mini jurnal virtual, acesta iti pune la picioare paginile sale aratandu-ti ce a insemnat Facebook pentru tine, ce rol a avut in viata ta.

Mi se pare de-a dreptul geniala ideea, mai ales ca are ca scop aducerea unui zambet pe fetele a cel putin 900 de milioane de oameni. 50 de Romanii intr-un singur loc, stranse la o adunare ad-hoc virtuala unde fiecare face ce doreste. Aplicatia iti arata cand te-ai logat pentru prima oara la reteaua sociala, cele mai apreciate postari ale tale sau cele mai apreciate fotografii, precum si data cand acestea au fost urcate pe site pentru a-ti reaminti ca, desi traiesti in lumea reala, alegi de fiecare data sa impartasesti o firmitura din viata ta si cu online-ul, cu prietenii pe care nu i-ai intalnit niciodata, astfel realizand ca esti prins in virtual. Trist dar adevarat. Imi place ca iti expune ca pe-un perete, precum la muzeu sunt afisate opere de arta, aici iti pune pozele tale, ti le arunca in fata. Cu siguranta vei rememora o traire din acel moment cand ai decis sa pui poza pe Facebook. Pentru a va revedea postarile, nu trebuie decat sa dati un click aici.

12 responses

  1. Foarte tare! Eu am cont nou de Facebook,deci nu voi vedea mare lucru,doar ce am facut in ultima luna… Dar este o idee foarte buna!👏😊

    4 Februarie 2014 la 8:30 pm

    • Stiu. Pe mine m-a incantat si mi-a pus un ranjet pe buze vazand ce am facut acum 2-3 ani, lucruri pe care le-am uitat, bine-inteles.:D

      4 Februarie 2014 la 8:42 pm

  2. claura29

    Si mie mi-a placut ideea, cu toate ca actualul cont este doar de 9 luni. Era mai frumos daca era mai vechi contul.

    4 Februarie 2014 la 10:12 pm

    • Degeaba e mai longeviv. La mine e din 2010, cam 3 ni jumatate si are 1 minut si 9 secunde filmuletul. Nu prezinta foarte multe. 😀

      4 Februarie 2014 la 10:20 pm

  3. Ganduri nespuse

    Am incercat-o si eu azi , e geniala :))

    4 Februarie 2014 la 10:13 pm

    • Da. Daca ar lua si informatiile corecte…

      4 Februarie 2014 la 10:20 pm

  4. Dan

    Nu am cont Facebook și nici nu îmi voi face vreodată. Este cel mai pervers și mai diabolic instrument de spionaj posibil. Plus că s-a umplut de idioți !

    4 Februarie 2014 la 10:14 pm

    • Spionati suntem peste tot. Citeam undeva ca NSA au terminat de clonat baza de date TOR sau ceva de genul asta. Au toate datele despre noi si tot ce facem oricum. 😀
      Partea cu idiotii e adevarata. Cu ceva ani in urma, acestia erau pe haifaiv, acum au migrat, din pacate, aici. Fugim pe Twitter!

      4 Februarie 2014 la 10:21 pm

  5. am scris si eu in seara in care au facut 10 ani. frumoasa ideea, buni aia de la marketing 😛

    10 Februarie 2014 la 9:52 am

    • E plin Facebook-ul acum de asemenea filmulete. Asta e partea aiurea a acestei strategii.

      10 Februarie 2014 la 4:01 pm

  6. Mie imi place, keep up the good work!

    21 Februarie 2014 la 8:42 pm

Lasă un răspuns

