M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Despre Vaslui,un grup special de pe Facebook

Zilele astea a aparut pe Facebook un grup numit „Daca esti din (judetul) Vaslui”. Nimic ciudat pana acum. Partea anormala a povestii incepe acum. In doar 3 zile s-au adunat peste 4000 de utilizatori care posteaza intr-una. Nu iau si oamenii astia o pauza.In ce consta acest grup? Pai, ideea este simpla. Fiecare posteaza cate ceva din copilaria petrecuta in orasul / judetul Vaslui care sa aiba legatura si cu ceilalti membri.Ideea, se pare, este preluata dar uite ca s-a gasit un domn care s-o puna in practica si pentru mirificul,magnificul,curatul si nepretuitul Vaslui.

Mi s-a parut extrem de interesanta ideea pana la un anumit punct. Linia care delimiteaza penibilul de normal a fost trecuta de multi dintre cei care posteaza dupa ce au scris chestii care nu-s neaparat legate de orasul nostru precum cecurile de alocatie. De astea au avut parte toti copiii din Romania, nu doar cei din Vaslui. Sau cum a postat o persoana:”daca vezi poza cu 2 fete in baia de la club,adica discoteca ca noi nu avem club.sunt sigur din vaslui”. Fenomenu’ asta cred ca-i peste tot si regasesti milioane de poze din astea pe Instagram sau Facebook din toata lumea. E universale, precum pozele cu mancare. Alea pe care le faci si ti se raceste haleala intre timp iar apoi iti rupi dintii in delicatesele cumparate.

Sincer sa fiu, incantat de idee si luat de val, am postat si eu cateva chestii in care se pare ca mai multepersoane s-au regasit. Chiar mi-a placut acest lucru deoarece am simtit ca au trecut si altii prin lucrurile prin care am trecut eu, lucruri care s-au intamplat in special in copilaria de mult apusa dar care ne-a influentat, mai mult sau mai putin, pe fiecare dintre noi in bine sau in rau. In multe alte postari m-am regasit si eu, gen fantana arteziana din Teatrul de Vara. Niciodata nu am vazut-o functionand si se pare ca si altii sunt in aceeasi postura. Ciudat sa traiesti 18 ani intr-un oras si sa nu vezi o tasnitoare care sa arunce apa in atata amar de vreme.Ma mir cum de n-au carat-o la fier vechi. Sau cum purtam, si vad ca si ceilalti, aceste caciulite pe care le uram dar nu aveam ce face.

Cred ca peste 50 de postari m-au amuzat cum nu m-a amuzat nimic altceva in ultima perioada. Cele legate de satenii din Valeni si Muntenii de Sus mi s-au parut cele mai bune. Zicea cineva:”Daca ti-ai luat un pumn de la unu din Muntenii de Sus, cu siguranta esti din Valeni”. Nimic amuzant dar daca esti de pe aici, cu siguranta iti vei da seama ca trebuie sa fii de otel ca sa rezisti la o copita de Munceni.

Notificarile curg mai ceva ca apa pe Dunare dar, din pacate, nu-s multe postari care sa fie cap de afis, care sa-ti atraga atentia.Per ansamblu, mi se pare o idee geniala, mai ales daca ar fi pusa exemplar in practica si fara a posta sute de rahaturi doar pentru a aduna niste like-uri.

15 responses

  1. ionut

    Fantana arteziana a fost reconditionata si e posibil ca vara asta sa avem placerea de-a vedea-o in functiune :). Am vazut-o in gara cand unde a fost dusa la curatat si desfundat. A fost undeva pe langa Ulerom. Abia astept s-o vad, cum de altfel si tu si multi altii asteptati s-o vedeti 🙂

    2 Februarie 2014 la 10:27 pm

    • Eu inca nu am reusit s-o vad in alta conditie inafara de defecta. Abia astept! 😀

      2 Februarie 2014 la 10:41 pm

    • Probabil ca daca o mai lasa nepazita, o duc coloratii la fier vechi.

      2 Februarie 2014 la 10:46 pm

  2. Exista un astfel de grup si cu Barlad 😀 „Daca esti din Barlad..” sau „esti din Barlad daca…” :))

    2 Februarie 2014 la 10:49 pm

    • Se pare ca exista peste tot. Am vazut unul pentru USAMV Iasi.

      3 Februarie 2014 la 4:46 pm

    • Nu inteleg.Link-ul tau duce catre grup, nimic altceva. Am vazut ca sunt peste 4000 de membri.

      3 Februarie 2014 la 4:47 pm

      • Sorin

        Duce catre alt grup , se numeste ” Esti din Vaslui daca … ” . Am postat link-ul doar ca idee , acesta se refera doar la orasul Vaslui .

        4 Februarie 2014 la 10:50 pm

      • Aha, am inteles.

        6 Februarie 2014 la 3:32 pm

  3. Partea cu copita de la munceni mi-a facut seara mai vesela. Astept si eu inaugurarea fantanii :))

    2 Februarie 2014 la 11:09 pm

  4. Dan

    În calitate de fost vasluian fără cont de FB, mă văd nevoit să ignor „fenomenul”, oricât de viral ar deveni. 😛

    3 Februarie 2014 la 8:39 am

    • Te invit la discutii in grup! Din pacate, lumea posteaza lucruri personale sau comune unui grup, nu unui oras. Ar fi frumos sa fie scrise trasaturi specifice Vasluiului, la scara mai mare, nu care tin pentru 4-5 persoane.

      3 Februarie 2014 la 4:48 pm

  5. eu am prins fantana arteziana functionand, ce-i drept inainte de ’90

    4 Februarie 2014 la 11:00 pm

Lasă un răspuns

