M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

A venit zapada

Nici nu stiu cum sa incep aceasta postare. N-am scris de ceva timp pe blog, ba din cauza lenii, ba din lipsa de inspiratie; cert este ca eu nu am mai postat nimic. Intre timp, nenorocire mare. A inceput sa ninga. Jale pentru mine! Nu imi place zapada mai deloc; as prefera sa avem parte foarte putin de ea, 2-3 zile in preajma Craciunului iar apoi, ca prin minune, sa-si ia talpasita si sa revina dupa un an de zile. Doar atat, nimic mai mult. Dar, ca de obicei, se pare ca nu toata lumea impartaseste aceeasi parere cu mine, desigur, din diferite considerente personale.

its-snowing-i-fucking-hate-snow

De ce scriu acum? Probabil ca iar m-am saturat de postarile abjecte de pe Facebook in care o duduie iese sumar imbracata in zapada, se tavaleste ca purcica iar apoi isi face o poza pe care trebuie neaparat sa o posteze pe Facebook sa o vada si prietenii ei virtuali. Nu inteleg de ce trebuie sa iasa lumea in zapada si sa-si faca poze de parca ar fi in preajma  Rushmore-ului, ceva extraordinar. Nu, nene! Toti vedem zapada de afara si nu are nimic special. Nici macar nu-ti da impresia ca urmeaza sa vina Craciunul.Cred ca mi-a ajuns iar in gat. Cel mai corect, cred, ar fi fost sa nu scriu acum nimic despre asta, sa inchid Feisbucu’ si sa-mi vad de viata mea. Dar nu prea pot. Imi fac si eu veacul pe aici si mi-ar fi cam greu sa las rahatul asta in urma.

Inca un lucru de-a dreptul jegos mi se pare citatul asta „baby, it’s cold outside”. Cred ca l-am vazut la cel putin 20 de dudui. Ghiciti unde l-au pus. Da, la vreo poza cu 50 de metri patrati de zapada in spate. Mai ciudat mi se pare ca ele cred ca noi nu avem fereastra. In cazul meu chiar asa este. Stiu si eu ca e frig afara, imi ingheata chilotii de fiecare data cand ies din casa pe vremea asta care, cel putin mie, mi se pare oribila. Eu prefer vara, nene. 35 de grade Celsius, piscina, inghetata, bere, pot iesi sumar imbracat fara a avea 50 de bluze pe mine si un palton pe deasupra. Inspaimantator!

Don’t forget, it’s cold outside!

8 responses

  1. ToothlessBeaver

    N-a venit, ti se pare. Mai lasa substantele dubioase :))

    28 Ianuarie 2014 la 10:09 pm

    • Corect ca la ce-i afara nu putem spune c-a venit zapada. A nins putin. 😀

      28 Ianuarie 2014 la 10:10 pm

  2. Ganduri nespuse

    Vreme de facut copii si de numarat bani :)) http://i.imgur.com/WjqzsdG.jpg

    30 Ianuarie 2014 la 5:30 pm

    • Hahaha, mi-ai facut ziua mai buna. Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei este nascut chiar pe 29 octombrie. :))

      30 Ianuarie 2014 la 5:56 pm

  3. Ganduri nespuse

    =)) Sigur asa s-a petrecut totul

    30 Ianuarie 2014 la 6:21 pm

    • Nici nu ma indoiesc. Mai ciudat e ca eu-s nascut pe 29 noiembrie. Probabil a nins si-n februarie. :))
      Pacat ca ’95 nu a fost an bisect sa fie si 29 februarie.:))

      30 Ianuarie 2014 la 6:25 pm

      • Ganduri nespuse

        Hahaha , ce te-am nimerit cu poza aia :))

        30 Ianuarie 2014 la 6:28 pm

      • 😀 o sa le-o arat parintilor.

        30 Ianuarie 2014 la 6:38 pm

Lasă un răspuns

