M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

La multi ani!

Cu bune, cu rele, anul 2013 este pe terminate. Mai sunt doar cateva ore pana cand 2013 pleaca  iar 2014 coboara din trenul care tocmai va sosi in gara  timpului, nici 12 ore nu ne mai despart de acest moment asa ca nu o voi lungi prea mult cu vorbaria.

E perioada aia a anului in care oamenii cu care nu ai vorbit niciodata sau poate ai pierdut legatura candva iti ureaza tot felul de fericiri dar in restul anului esti doar un strain iar acest lucru mi se pare de-a dreptul penibil. Daca uiti de cineva, uita si gata, nu iti adu aminte acum iar maine te paleste din nou amnezia si uiti de acea persoana…

Ce pot sa spun despre 2013? A fost un an moderat, si cu bune, si cu rele. S-au intamplat extrem de multe lucruri care mi-au schimbat viata intr-o anumita directie iar ceea ce credeam a fi just cand 2013 incepea, la inceput de 2014 pare ireal.

La final nu va spun altceva decat ca va doresc un calduros la multi ani, multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi ca asta este tot ce conteaza, sa-i ai pe cei iubiti aproape de tine. Restul e apa de ploaie.Tin sa va multumesc ca mi-ati citit, imi cititi si imi veti citi blog-ul (poate)!

Sper ca nu veti bea prea mult si nici mancare nu veti consuma in exces, mai lasati si pe maine ca nu intra zilele-n sac. Nu faceti altceva decat sa va distrugeti stomacul. Oare de ce dau sfaturi daca nici eu nu respect?! Vorba aia:”fa ce zice popa, nu ce face popa!”.

La multi ani!

6 responses

  1. La multi ani si tie! >:D<

    31 Decembrie 2013 la 1:44 pm

  2. Toate cele bune!

    31 Decembrie 2013 la 1:50 pm

  3. LA MULŢI ANI! 🙂

    31 Decembrie 2013 la 1:59 pm

Lasă un răspuns

