M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Craciun fericit!

Anul 2013 este pe sfarsit dar pana la revelion mai  este un singur hop, si anume Craciunul. Este acea perioada a anului cand fiecare se crede mai bun desi nu este, fiecare ofera desi in restul anului n-are nici o emotie ca moare cineva de foame, fiecare se ghiftuieste pana suna la 112 (e gratuit, mancati cu incredere).

Mi-as fi dorit putina zapada,repet, putina. Parca nu are nici un farmec aceasta noapte care pretinde a fi speciala fara putina nea care sa-mi impodobeasca pervazul si care sa-mi ridice nivelul „vaslului” cu fericire. Colinde ioc, nu prea am auzit pe la televizor. Nici un farmec parca. Culmea, in seara aceasta, in loc sa il astept pe Mos, am fost plecat in cautarea sa. 😀 Probabil, daca il voi prinde, il voi opri la mine si ii voi fura tot ce are in tolba sa grasa.

Vreau sa va urez un Craciun fericit alaturi de cei dragi si numai bune! Ho, ho, ho!

IMG_7759913843558

Lasă un răspuns

