M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Panda

A venit iarna si toata lumea a inceput si,de voie, de nevoie, toata lumea a inceput sa-si acopere capul cu cate ceva. Din pacate, majoritatea au ales sa cumpere o prostie de caciula cu imprimeu panda si doua urechi tampite.

Cine zice ca ursul panda este o specie pe cale de disparitie, cu certitudine nu a vizitat satul meu. Unde intorci capul vezi cate-o ursoaica, uneori la propriu, uneori la figurat… Roz, verzi sau chiar galbene, acestea au ajuns sa-mi strice starea de spirit doar prin simpla prezenta in fata ochilor mei. Pur si simplu nu le mai suport, nu pot face si eu doi pasi pe trotuar fara a vedea aceste prostii.Despre ce vorbesc? Despre stupizenia asta de acoperit bostanu din poza de mai jos.caciula-panda-e03svk0011-55-ef11t.0

Cred ca ar fi perfect ca vanzatorii sa stabileasca pretul acestui produs undeva in jur de 500000000000000000 de lei astfel incat nimeni sa nu il cumpere.  Ieri, am descoperit cu stupoare ca mai sunt si altfel de modele. Mi-a julit retina o veverita. De ce ar vrea cineva sa poarte o mortaciune pe cap? Ce satisfactie ciudata ti-ar putea crea acest lucru? Eu nu imi pot imagina o asemenea placere, chiar nu pot.Cam atat am avut de zis, nici macar nu mai suport sa vorbesc de acest subiect. Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

11 responses

  1. Traim intr-o lume nebuuuuna…

    7 Decembrie 2013 la 8:56 pm

  2. Hai mă, că-s chiar simpatice căciuliţele astea, nu ştiu ce ai cu ele. Bine, eu am văzut doar varianta alb cu negru, şi doar câteva fete; nu le văd peste tot.

    7 Decembrie 2013 la 9:21 pm

    • Hai la Vaslui! Daca era una, nu aveam nimic. Sunt sute. Mi-e scarba si se ia prostia ca ciuma.

      8 Decembrie 2013 la 7:08 pm

      • Mai ştii ce ziceam săptămâna trecută? Nu mai e valabil deloc. Nu le mai suport. E plin orasul şi facebook-ul de ele. Bine că nu mi-am luat, pentru că la un moment-dat mi-am dorit.
        Ori erau şi nu le-am văzut eu până acum, ori s-au înmulţit peste noapte (şi cred că puţin din ambele variante).

        14 Decembrie 2013 la 2:14 pm

    • Esti de pe aici sau e invazie si la tine in oras? Acum au aparut si cu caini. Am stat putin pe ganduri daca sa chem sau nu hingherii.:D

      14 Decembrie 2013 la 5:16 pm

      • Nu, cred că-i fenomen general :)). Nici hingherii n-au ce să le facă… Se înmulţesc mai repede decât maidanezii.

        17 Decembrie 2013 la 9:50 pm

      • 😀

        18 Decembrie 2013 la 2:48 pm

      • Cred ca le voi uri pana la infinit si inapoi.

        18 Decembrie 2013 la 2:49 pm

  3. ToothlessBeaver

    de luni-marti o sa ai un panda si in clasa :)))

    8 Decembrie 2013 la 11:39 am

Lasă un răspuns

