M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

devinsupertramp – cel mai tare canal de pe Youtube

Channel, nu canal cu rahat, sa nu fie vreo confuzie. Youtube, locul unde fiecare posteaza cate un video pentru a aduna 100 de vizualizari, niste abonati sau alte chestii de acest gen, nu voi intra in amanunte. Din pacate, ajungi sa constati cu stupoare ca 99% dintre acele videouri incarcate sunt niste incercari jalnice ale unor baieti care intre o garaiala si o samanta sparta intre dinti si-au gasit o camera de filmat, au dat REC. si au inceput sa inregistreze. De ce? Fiindaca pot, asta ar fi singurul motiv.

ggggggggg

Daaaar, mai exista si restul clipurilor de pe Youtube, iar nenea Devin Graham si-a facut un canal unde posteaza tot felul de nebunii facute cu prietenii. devinsupertramp se numeste si mi se pare cel mai interesant loc unde regasesti astfel de filmulete, toate de o calitate a imaginii si a sunetului impecabila. Fie ca se da cu parapanta, fie ca joaca paintball sau sare cu bicicleta intr-un lac, nenea acesta are un talent incredibil de a monta cadrele scotand la final o adevarata capodopera. Iti poti da seama cat de dedicat este Devin prin faptul ca fiecare film are propria-i melodie compusa special, lucru care implica foarte multa munca. Citisem undeva ca au camere de 20.000$ bucata,iarasi o investitie imensa. Sincer sa fiu, cuvintele mele sunt de prisos si tare m-ar ferici sa va arat un filmulet dar va mai turui putin aici. Trebuie sa umplu si eu o pagina, nu pot sa ma abtin.

Ultimul sau filmulet m-a determinat sa scriu acest articol, sa-mi storc creierii (aia 14 pe care-i am ca sunt baiat destept!) si sa postez. Daca n-as fi facut-o, cu siguranta as fi avut o insomnie grava si ajungeam tot in acest punct. Mi se pare genial sa colinzi toata tara doar pentru a gasi un pod suficient de inalt de unde sa te arunci in gol precum o acvila care coboara fulgerator catre prada. Culmea ca astia reusesc sa aterizeze intr-o barca care se deplaseaza in conditii de vant puternic.Puteti vedea clipul mai jos.

Iti poti da seama cat de dedicat este Devin prin faptul ca fiecare film are propria-i melodie compusa special, melodie pe care o puteti cumpara din iTunes.Citisem undeva ca au camere de 20.000$ bucata,iarasi o investitie imensa. Prin multa munca, a reusit sa depaseasca pragul de 1,5 milioane abonati pe Youtube, numar depasit doar de cantareti celebri precum Shakira,Mister Gaga etc.

3 responses

  1. Dan

    Foarte, foarte bine scris. A fost o plăcere să îl citesc deşi am întâlnit o repetiţie. Probabil că te-a marcat faptul că o cameră poate costa douăj’de mii de coco. 😆

    8 Octombrie 2013 la 9:41 pm

    • Nu e faptul ca m-a marcat dar ca sa investesti 20k$ in ceva fara a avea garantia ca ti-i scoti, eu zic ca asta inseamna pasiune.

      8 Octombrie 2013 la 9:44 pm

    • Abia acum am recitit și am văzut ca am scris de 2 ori același lucru.

      10 Octombrie 2013 la 9:53 pm

Lasă un răspuns

