M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

7 aplicatii pe care le folosesc zilnic

Android-Apps-1

Traind intr-o era a obiectelor inteligente, de curand mi-am schimbat si eu rasnita cu un telefon destept. Se pare ca-i mai destept decat mine, stie chiar si cat face 3×4. Cautand prin Play Store, am gasit o suita de aplicatii care mi-a placut foarte mult. Nu prea ma joc dar am inclus si un doua jocuri pe aceasta lista asa ca eu zic sa incepem.

Pe locul 1 se claseaza Facebook-ul.Ciudat dar sunt conectat mai mereu la Facebook. Nu imi place ideea asta dar se pare ca nevoia de a sti ce fac altii domina inauntrul meu. De obicei nu dau 2 bani pe ce gandeste lumea atat timp cat nu ma afecteaza dar de cand mi-am parcat un smartphone in buzunar, Facebook-ul este la el acasa. Nu cred ca trebuie sa mai intru mult in detalii, oricine stie ce e dracovenia asta.

Locul al doilea este ocupat de Tapatalk, aplicatie recent actualizata la versiunea a 4a. Pentru cei care nu cunosc, Tapatalk este un programel ce-ti permite citirea forum-urilor intr-un mod mai facil. Ai la dispozitie un timeline, poti vedea ultimele postari de pe forum si te poti loga cu propriul cont pentru a participa la discutii. Mi se pare cea mai tare aplicatie de acest gen si puteti beneficia de ea in versiunea beta sau o puteti descarca in versiunea full pentru doar 10 lei, nici cat un pachet de tigari.

Locul 3, locul browser-ului. Recent, obisnuiam sa folosesc Chrome deoarece imi permitea sa sincronizez tab-urile,parolele si bookmark-urile de pe computer cu browser-ul din Android. Acum folosesc Firefox. Si acesta imi permite sa fac asta dar am nevoie de un cont Firefox, ceea ce ma lasa rece, nu pot folosi contul de Goole Mail.

Locul 4,Survival Run, joc care imi consuma putin timp, putin mai mult, sa zicem… Desi e doar un Temple Run cu alt personaj, jocul asta creeaza dependeta, manca-l-ar paduchii. Enervant e ca atunci cand facusem si eu level 45 a trebuit sa resoftez si nu am apucat sa fac un back-up, astfel pierzand toate datele jocului.

TuneInRadio, programel in versiunea lite, iti permite sa asculti cam toate radiourile din lume online. Asta inseamna ca nu ai nevoie de o antena sau o pereche de casti pe post de antena ci doar o conexiune la internet si cativa MB in cont. Daca beneficiezi de Wireless e si mai bine, nu te costa nimic. Ai lista completa a radiourilor de pe mapamond.

Tumblr, futa-l Satan de Tumblr. Am inceput sa-l folosesc recent din lipsa de ocupatie si am ajuns sa-l verific de cel putin doua ori pe zi.Nu inteleg de ce dar pur si simplu o fac. Nu mai comentez.

Whatsapp, cel mai tare soft de messenger. Consuma extrem de putin internet si te lasa sa-ti faci treaba in voie, fara nici o eroare. Enervant e ca trebuie sa ai salvata in agenda persoana cu care vrei sa corespondezi si nu poti trimite un mesaj cui vrei tu. Acest serviciu este gratuit timp de un an iar apoi te costa 99 de centi / an. Eu zic ca-i super convenabil sa trimiti aproximativ 500 de mesaje cu 1MB.

Cam astea-s aplicatiile pe care le folosesc zilnic. Tu ce folosesti?

21 responses

  1. test

    22 Septembrie 2013 la 8:57 pm

  2. Facebook, Ask.fm, Instagram, Whatsup… pe acestea le folosesc zilnic. 😀

    22 Septembrie 2013 la 9:07 pm

    • Instagram, il folosesc si eu doar sa ma uit la oameni. Nu am nici o postare acolo. Ask.fm, no, thanks! 😀

      22 Septembrie 2013 la 9:09 pm

  3. bogdan

    foarte tari programele ! 😀

    22 Septembrie 2013 la 9:09 pm

  4. bogdan

    Eu unul folosesc zilnic urmatoarele aplicatii : Whatsapp,Google Chrome, Candy Crush, Translate, Solitaire,mutant roadkill si qr droid 😀 .

    22 Septembrie 2013 la 9:13 pm

    • Incearca Firefox, ii da clasa Chrome-ului. Chrome-ul iti ia cam 500mb de ram daca deschizi mai mult de 6 tab-uri.

      22 Septembrie 2013 la 9:16 pm

  5. Horty

    Chiar ca Whatsapp este cel mai tare soft de messenger. 🙂

    22 Septembrie 2013 la 10:47 pm

    • Și nici nu consuma mult trafic de date.

      23 Septembrie 2013 la 1:25 pm

  6. Horty

    Asta e comentariul pentru buca dreapta =)))

    22 Septembrie 2013 la 10:48 pm

  7. FlamiN

    Unele dintre ele sunt necesare sau folosite de o gama larga de consumatori, asa cum e whatsapp-ul. Eu folosesc Yahoo! Messenger, Advanced call blocker, iGo, Advanced task killer si Skype ca aplicatii utile. Timpul mi-l omor cu SpeedX 3D, Temple run 2, Vector, Pou, Hungry shark, Word search, Remy lite, Endless escape si Tower bloxx.

    23 Septembrie 2013 la 1:08 pm

    • Și eu folosesc Yahoo messenger dar mai puțin, e cam praf aplicația. Mulțumesc pentru ideile de jocuri!

      23 Septembrie 2013 la 1:24 pm

  8. Razvann

    Eu folosesc Romanian TV Online ( pentru vizionarea posturilor romanesti. functioneaza cel mai bine din cele de pe google play, cel putin asa stiu eu ),swype ca tastatura, shazam, aviary ( pentru editat poze ), clean master, harta romaniei ( fata de google maps are la unele blocuri si numerele, deci poti gasi mai repede o adresa), livescore, flow free ( joc, mi se pare interesant, mai ales cand nu ai ce face si vrei sa mai treaca timpul ), switch network ( program care trece de pe 2G la 3G, ajuta la baterie, dar si la semnal care creste in modul 2G, dar viteza de internet scade la EDGE ), GSam Battery ( poti vedea cat timp ai folosit WiFi-ul, cat ai vorbit la telefon, cum a stat semnalul telefonului, ecranul, mai ales la ce luminozitate si programele care „papa” din baterie ). Cam atat. Succes cu blogul in continuare.

    24 Septembrie 2013 la 12:02 am

    • Salut, Razvan.
      Ciudat ca folosim cam aceleasi aplicatii. Eu ziceam doar de cele pe care le utilizez cel mai des, pe celelalte doar le am instalate si le folosesc mai rar, mai rarut ca-i mai dragut.
      Romanian TV Online o folosesc si eu, chiar astazi m-am uitat putin la tv online. Pentru tastatura folosesc SwiftKey, am uitat sa o mentionez, o folosesc mai mult ca pe Whatsapp dar nu mi-a venit in minte pe moment. Shazam mai rar, doar cand am nevoie iar de editat poze nu am nimic. Clean Master, buna aplicatia! Harta Romaniei de asemenea, foarte utila. O instalez de obicei doar daca plec undeva din cauza spatiului de stocare. Aplicatia pentru monitorizarea bateriei o am si eu si voi descarca si soft-ul pentru comutarea intre 2G si 3G. Multumesc pentru parere si multumesc pentru urare!
      Ziua buna!

      24 Septembrie 2013 la 3:07 pm

  9. Desi am net nelimitat pe telefon, nu il folosesc prea mult.
    In general folosesc Facebook-ul, Tumblr, WhatsApp si YouTube.
    Primele 3 le folosesc in general la scoala cand ma plictisesc sau acasa cand mie prea lene sa deschid calculatoru, dar asta nu se intampla foarte desl. Iar YouTube-ul atunci cand vreau sa ascult o melodie care inca nu o am in telefon.

    25 Septembrie 2013 la 10:36 pm

    • Internet nelimitat dar daca esti intr-o zona cu acoperire slaba, acesta este in van. Alte aplicatii? Eu am facut postarea mai mult pentru a afla aplicatii noi. 😀

      26 Septembrie 2013 la 4:22 pm

  10. Care e contul tau de Tumblr ?:)

    5 Octombrie 2013 la 11:40 pm

Lasă un răspuns

