M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Septembrie,scoala,iar. fuck no,James!

Na ca acu’ cateva luni scriam cu mare fericire despre finalul anului scolar. Fusesem cuminte si facusem si eu rost de 5 lei pentru jumatate de pizza,jumatate de bere si jumatate de portie de cartofi prajiti. Tot atunci ziceam c-am facut poze pentru cat timp crezi? Jumatate de viata, bre, jumatate. Poate chiar mai mult daca stau putin pe ganduri.

Azi, 16 septembrie indicandu-mi calendarul, 16 septembrie 2013 mai exact a inceput scoala. Acu’ o sa sariti cu gura pe mine ca v-am amintit. Un sfat va dau, lasati gura, luati topoarele si ridicati-va la lupta! Kill that little bastard!!!Gata, o termin cu vorbitul in dodii. Nu ma bucur eu asa tare ca ma duc iar la „repetitii”, ca am fost incarcerat iarasi pentru 9 luni. Nu ma bucur ca va trebui sa imi fac griji de unde dracu copiez eu tema maine. Nu ma bucur c-o sa am 5 ore de matematica si 7 de informatica dar uite ca trebuie asa ca ma voi supune. Doar asa e romanul, nu? Daca-i ordin, cu placere.

Fiind in penultimul an de liceu, am ales sa merg la festivitatea de deschidere a noului an scolar. Camasa,blug,chestii trestii.Ca de fiecare data, domnul director a tinut un discurs din ala lung, da luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung zic. Un speech la care nimeni nu-i atent si te straduiesti sa stai serios, nu mai zic ca ti-e greu sa stai treaz, biped. A venit si un nene de la Primarie, cica era trimis de Mr. Vasile sa ne indrume pe calea cea buna. Nu stiu cum Satan m-ar putea indrepta ala in vreo directie atata timp cat ii este greu sa citeasca un indicator. Domnu’ nici nu stia ca trebuie sa puna si el un punct (.), o virgula sau chiar mai important sa traga o gura de aer, sa-si traga rasuflarea si sa-i dea batai inainte. Nu s-a prins la figura cum sta cu discursurile. De greselile de exprimare nu mai comentez nimic, au fost pe deliciul tuturor.Stai asa, cititorule! A tinut si un militian sa zica si el o vorba in fata poporului, un fel de grup de pe Facebook adunat acolo. Parca ar fi asteptat sa-i dam like, poate chiar si-un share catre creier.  Da’ din nou, cine-a reusit sa fie atent? Stii gluma aia cu politaiu’?

„-M-as face politai.

-Nu poti, ai terminat 8 clase.”

Cred ca cine-a zis-o, a zis-o bine. Greu sa fii cu epoletii grei, greu, greu, greeeeeu.

Da’ sa vezi surprindere pe capul meu cand am ajuns la liceu si nu cunosteam pe nimeni. Am reusit si astazi sa ma intreb:”Unde dracu am venit? Ce plm a fost in capul meu?” Tot ma intreb asta de vreo 2 ani dar se pare ca aceasta interogatie ma va urmari tot restul vietii mele de elev, poate chiar si dupa. Mi s-a parut ciudat faptul ca,desi liceul cu mai multe profiluri tehnice, numarul claselor a scazut. In urma cu 2 ani cred ca eram peste 30 de clase de a 9a iar acum am ramas 23 de clase de-a 11a. Unde ati plecat?! Acum sunt doar 17 clase de-a 9a, din cate-am bagat eu de seama.Aiurea ca mi-au plecat si mie din clasa 2 colegi, s-ar putea sa mai plece 2 colege si nu-i frumos, se dezbina colectivul.

N-am scris mult timp dar uite c-am comis-o azi cam grav. La voi cum a fost?

7 responses

  1. Dan

    Naiba mai îşi aduce-aminte ? 😆 Era prin o mieeee, nouă suteeee, op’ză şi … cât pisicii mei ? 🙄

    17 Septembrie 2013 la 11:29 am

  2. Different city, same shit.
    Discurs enervant pe care nu l-am mai ascultat pentru că nu mai sunt o boboacă idioată. Presupun că au fost şi erori gramaticale ca şi în anii precedenţi. Diferenţa a făcut-o faptul că de data asta nu le-am mai acordat atenţie.
    Spre deosebire de tine, la mine nu se destramă colectivul. Am rămas aceiaşi. Clasă de uman, na! Te întrebi unde au plecat? Au ajuns la noi, la umanişti.

    17 Septembrie 2013 la 6:21 pm

    • si toamna, cu siguranta :))

      17 Septembrie 2013 la 6:39 pm

    • Mda, stiu unde pleaca. Fug toti de dracu, pardon, matematica. 😀

      17 Septembrie 2013 la 6:41 pm

      • Da. Nu-i înţeleg, totuşi. Eu n-am fugit de matematică. M-am îndreptat doar spre Dumnezeu, umn, adică literatură. :))

        18 Septembrie 2013 la 7:15 pm

      • Math sucks, nu-i invinovatesc. Nu cred ca sunt foarte multi care se omoara s-o invete, asa-i?

        21 Septembrie 2013 la 1:47 pm

Lasă un răspuns

