M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

To be lovit sau to be not lovit

Na, uite ca mai postez si eu ceva care nu are legatura cu banalitatea gsm-ului. O sa vorbesc mult si aiurea, o sa mai bag si-o injuratura ca nu ma pot abtine. Situatia in care am fost ma oblige sa postez sic cate un cuvant de dulce si nu il voi cenzura, il voi pune direct, ce pula mea?

Zilele astea am fost la tara. Ziua satului, mancare, bautura, chestii trestii. M-am gasit si cu niste rude si nu stiam cum sa ma ascund si sa nu ma duc in ‘centrul’ satului, locul de desfasurare a mega-concertului Fuego Band (nu stiu daca a fost sau nu invitat Fuego).Eram mic si imi placea sa ma duc acolo, sa stau printre acei oameni care acum ma fac sa-mi doresc sa nu ies din casa. Mergeam si imi luam chistol cu bile, nu conta ca nici nu apucam sa trag macar o bila cu el si se defecta iar apoi il aruncam intr-un sant, nu conta!!! Ceea ce era important era faptul ca-mi dadea o stare de bine pe care acum, dupa ce-am mai prins macar putin la minte nu reusesc s-o mai regasesc. Chiar ma uitam la niste draci care isi cumparau puscoace si imi venea sa le fur jucariile si sa ii bat in cap cu ele, asa rau am ajuns in plm.

Scena de 35 de metri inaltime, 444 metri latime. Ce? Doar nu ma crezi, ce plm?! Nici daca ai fi beat nu ai putea inghiti o goanga din asta, doar nu a concertat Iron Maiden. Fanfara, fanfara, fanfara si o cucoana care urla in microfon de ziceai ca l-o vazut pe Salam rastignit pe-o masa de la birtul comunal. Mi-a placut ca am auzit intr-o ora de 2 ori cum ma iubeste lumea din ‘corason’ si inca odata aceeasi melodie dar cu alte versuri, superb de-a dreptul! Da’ sa vezi c-am iesit din sat si doamna care urla in microfon era intr-o curte iar jumatate de sat statea la poarta holbandu-se, domnule! Oare nu aveau treaba acasa? Nu aveau? O fi sarbatoare da’ mai bine stai si te holbeaza la un tembelizor.

S-a facut si seara spre fericirea mea. “Hai la discoteca, coaie. Bem bereeeeeeee”. Asta auzeai peste tot. Am vrut sa fac un pas inapoi si sa ma indrept catre casa dar un var care vorba lui, “nu cunostea pe nimeni” dar il salutau toti m-a facut sa ma indrept si eu catre aceasta MEGADISCOTECA A TINERETULUI. A venit un prieten de-al lui care la fel ca mine nu cunostea nici el pe nimeni. Am zis ca asta e, cat de rau poate fi? Stii momentul ala in care nu esti sigur ca pleci acasa fara o sticla in cap? Ete ca nici eu nu il stiam. Frumos a fost cand am vazut ca-s cu astia si un verisor mai mare, nimeni nu comenta la noi cad eh, badasses motherfucker!

Ca la orice discoteca de tara, s-a trezit un pulete ca-I el mare si tare. Unu de-un metru jumate.L-au dat astia cu spray dar nu s-a calmat, a vrut sa arate el cat de mascul feroce poate fi.

Mi-e lene sa mai scriu. Morala? Nu te du la discoetaca. La tara. Cand vin toti retarzii.

Lasă un răspuns

