M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Google Drive ofera 15GB si utilizatorilor vechi

Am ceva timp de cand folosesc asa numitele servicii de stocare in cloud asa ca pot spune c-am ceva experienta cu norisorii mei plini cu date. Stocarea in cloud a devenind un trend ascendet in ultimii ani.M-am hotarat sa va precizez cateva site-uri care ofera asemenea “produse”.tumblr_m3mudhJE521qhiphvo1_400

Dupa cum scriam si aici, cel mai des folosesc Google Drive. Mi se pare cea mai usoara alternativa la stocarea fizica de la mine din computer. Are o interfata intuitiva,usor de folosit si fara prea multe briz-brizuri. Scurt si la obiect. Poti folosi acest serviciu foarte usor, este necesar doar un cont de Google Mail sau Yahoo Mail si instant beneficiezi de 15 GB stocare in cloud. Recent, aveai parte de doar 5 GB iar utilizatorii noi care se inregistrau primeau 15 GB dar se pare ca Google a decis sa-i rasplateasca si pe utilizatorii mai vechi ai serviciului oferindu-le si lor cei 15 giga-octeti de stocare in nori. De ce Google Drive? Pai, dupa ce ca iti ofera un spatiu unde sa iti urci tu pozele, filmuletele, fisierele, iti ofera si posibilitatea de a le vizualiza. Poti edita chiar si documentele Word prin intermediul serviciului Google Docs, serviciu bine-venit.

Astazi am intrat si eu in folder-ul celor de la Google sa mai vad ce am urcat la ei pe host si tocmai ce am vazut ca mi-au marit si mie spatiu de stocare. Am fost placut impresionat sa observ ca aceasta mare companie nu ii uita pe cei care o ajuta sa creasca; nu facem noi mare branza dar ii folosim serviciile si le dam posibilitatea de a-si raspandi reclamele, mai ales prin serviciul Google AdSense. Eu voi folosi in continuare aceasta oportunitatea oferita de Google, probabil va creste spatiu de stocare in viitor trecandu-ne gratis la urmatorul plan tarifar. Tu folosesti Google Drive sau alt serviciu de stocare in cloud?

2 responses

  1. Cam toata lumea foloseste Dropbox+Drive. Eu la Dropbox am si 25gb in plus timp de 2 ani de la HTC 😀

    27 Iulie 2013 la 3:14 pm

    • Tu… Eu am doar 2,8 GB, de aia si folosesc serviciul Google. Samsung, spre exemplu, ofera 50gb stocare via Dropbox.:D

      27 Iulie 2013 la 6:45 pm

Lasă un răspuns

