M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Capacitate, varianta 2013

Cu mic, cu mare, toti elevii de clasa a 8a au sustinut examenul de capacitate, examenul care-ti permite sa treci la liceu. Fiind la mijlocul drumului intre BAC si CAPACITATE, sunt foarte relaxat dar uite ca m-am uitat si eu la rezultatele elevilor si mi se par dezastruoase. Cu doi ani in urma, eu gandeam ca-s un mare retardat din prisma notelor pe care le-am luat dar vazand astazi notele celor de clasa a8a, parca am prins putin curaj.
Nu e ceva de mirat mai ales ca majoritatea celor de clasa a 8a sunt fani FLORIIIIIIIIIIIIIN SALAAAAAAAAAAAAAAAM. Adica mna, a nu se intelege ca am ceva cu nea’ Florin da’ parca te prosteste, eu asa zic. Cam toti copiii de 14-15 ani din ziua de azi iubesc sa-si dea check-in, sa faca poze la ce dracu mananca, sa iti dea de veste ca ei sunt la baie etc.
Nu stiu ce sa mai zic pe aici da trebuia sa comentez. Voi ce parere aveti de rezultate? Ati dat examen? Daca da, cat ati luat?

14 responses

  1. eu, 9.15 la romana si 9.65 la mate. si totusi, in comparatie cu ceilalti ani mi s.a parut mai usor subiectu’ si din cate stiu, procentu de „promovabilitate” in judetul meu, Cluj a crescut cu 10 % deci, ori si.au dat „astia” seama ca nu prea au ce face cu copiii din tara si au dat mai usor, ori ne revenim cate umpic.

    30 Iunie 2013 la 9:05 am

    • subiectele au fost intr-adevar mai usoare comparativ cu anii din urma. felicitari!

      30 Iunie 2013 la 10:31 am

      • chiar nu ma asteptam sa fie asa si din pacate cred ca o sa ii cam deruteze pe elevii care vor da examenul anul viitor. mersi:*

        30 Iunie 2013 la 10:55 am

      • cresti mare :*

        30 Iunie 2013 la 12:26 pm

  2. Lore

    Nici nu mai știu ce să zic, m-am uitat peste subiecte și mă așteptam să fie note foarte mari, adică subiectele mi s-au părut foarte ușoare. Însă, spre uimirea mea, ieri când m-am uitat peste rezultate am observat că notele sunt, fie foarte mari, fie foarte mici. Și majoritatea fac parte din cea din urmă categorie. Eu am dat anul trecut examenul. 😀

    30 Iunie 2013 la 12:36 pm

    • asa am zis si eu. cam mici notele..

      30 Iunie 2013 la 1:13 pm

      • Lore

        Dovadă că elevii nu se mai omoară cu învățatu’..

        30 Iunie 2013 la 1:15 pm

      • nu s-au omorat niciodata :))

        30 Iunie 2013 la 4:18 pm

  3. In toti anii trecuti, rata de promovabilitate la examenele de capacitate si de bacalaureat a fost extrem de mica. Elevii nu invata, parintii dau vina pe profesori si viata merge inainte. Scolile de meserii erau bune pentru cei care nu se omorau cu scoala si voiau sa munceasca. Sa fim seriosi, nu toti putem fi directori.

    1 Iulie 2013 la 11:14 am

    • Corect, de aia scoaterea SAM-urilor a fost o prostie. Orice frizer are facultate..

      1 Iulie 2013 la 11:52 am

      • Exact. Nici eu nu o puteam spune mai bine!

        2 Iulie 2013 la 3:08 pm

      • „Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.”

        2 Iulie 2013 la 6:48 pm

      • Da, Mircea Badea a spus-o foarte bine.

        3 Iulie 2013 la 10:12 am

      • Nici nu se putea mai bine si se potriveste perfect in acest context 🙂

        3 Iulie 2013 la 11:00 am

Lasă un răspuns

