M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Suntem o natie de CURVE IPOCRITE. De Jeguri

FrozenIdeas

Snapshot_2013-06-19_235816

De ce spun asta?  Cati artisti adevarati au crapat anul trecut? Cati au murit ca niste caini in mizerie? Mai stie cineva? Nu cred. Hai sa va intreb altfel. Pe cati artisti de calibru urias am lins in cur dupa moarte? Va spun eu: pe toti. Au zacut ca niste caini in spital si nu i-a bagat nimeni in seama insa, dupa ce au murit, ne’am adus aminte de ei.  Atunci era „inca un artist pe care Dumnezeu l’a luat in cer sa’si faca echipa acolo”. Cu ingerii. Nu? Nu asta e fraza favorita? Va spun eu, asta e. Aveam si clipulete cu muzica trista la tv, aveam pe Facebook statusuri puse de toti muistii pe care’i durea de altfel in cur dar na, dadea bine sa se ralieze ideii de suferinta. In fond si pana la urma: ce s’a intamplat? A mai crapat un artist, nu? HAI, MA, SA…

Vezi articol original 456 de cuvinte mai mult

2 responses

  1. Ai dreptate… într-o mână. În cealaltă eşti prea dur şi îi pui pe toţi în aceeaşi oală. Ori, mulţi dintre noi vor să îndrepte tarele despre care ai scris.

    22 Iunie 2013 la 6:34 am

  2. Eu doar am dat reblog acestui post dar in mare parte sunt de acord cu afirmatiile autorului. Ne amintim de unele personalitati abia dupa ce pleaca dintre noi..

    22 Iunie 2013 la 10:15 am

Lasă un răspuns

