M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Hell yeah, vine vara!

Salutare, prieteni! Cu ceva timp in urma va anuntam ca parasesc WordPress-ul in favoarea unui domeniu propriu, nou nout. Activitatea a decurs normal pe parcursul a aproximativ doua luni dar din pacate sau din fericire, nu stiu exact, afacerea a cazut. Au avut loc cateva probleme si s-au pierdut toate datele de pe web-host. Fiind un mare bou, nu am tinut cont de back-up-ul zilnic pe care trebuia sa-l fac astfel incat acum, am pierdut toate cele postate acolo. As putea da export de aici dar nu ar avea nici un farme asa ca m-am hotarat sa raman la platforma gratuita a WordPress-ului si astfel ca de azi voi posta din nou pe acest domeniu. De bine, de rau, aici ramane totul, nimic nu este irosit.Am fost putin dezamagit dar poate ca asa a fost sa fie, acolo va fi postat doar portofoliul personal realizat in Adobe Photoshop. Poate ca e mai bine sa fiu din nou aici unde exista o comunitate minunata cu care imi pot impartasi impresiile si trairile, poate ca asa e..A trecut multisor timp de cand am scris ultima data ceva pe aici asa ca azi as vrea sa vorbim despre week-end-uri, ca tot e vineri..

E vineri, e iunie, mai sunt doua saptamani si practic suntem in vacanta de vara (sau chiar suntem de vreo 8 luni..). Eu astept cu nerabdare ziua in care diriga va spune:”sunteti liberi, mars acasa!”. Abia astept sa vina vacanta, sa ma relaxez, sa manac ca spartu’, sa ma duc la piscina/strand, sa stau tarziu pe afara, sa n-am grija scolii de-a doua zi. Nu zic ca aceste activitati nu le puteam face si inainte (exceptand strandul ca era frig, domnule!) dar acum par mai frumoase,nimeni nu are de treaba. Din pacate, pun pariu ca multi vor pleca pe la rude/mare/munte si voi ramane de bou pe aici da’ mna, am si eu cu cine petrece timpul :D.. Probabil ca in vara asta, asa cum imi zic in ultimele 5 anotimpuri fierbinti, ma voi incuraja sa citesc ceva (obligatoriu!), sa recuperez putin pe la matematica ca de, vine BAC-ul si ma ia dracu’, sa mai repet cate ceva. Singurul lucru util pentru scoala, chiar daca nu-l practic asa des, dupa parerea mea, este cititul. Este singura metoda care iti dezvolta creierul, imaginatia, te ajuta sa visezi. Exista un proverb care spune ca cititul este singura activitate care te lasa sa visezi cu ochii deschisi. Frumos spus, nu?

Inchei acest articol scurt, punandu-va o scurta intrebare. Voi ce v-ati propus sa faceti vara aceasta?tumblr_mntqk4VGkS1qmvvnbo1_500

14 responses

  1. Citiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ca vine clasa a12a 😆

    7 Iunie 2013 la 3:46 pm

  2. Pai, pe langa faptul ca trebuie sa ma pregatesc pentru bac…am de gand sa invat sa cant la chitara, sa invat sa jonglez si sa zambesc mai mult decat pana acum. 🙂

    7 Iunie 2013 la 3:56 pm

    • hehe, faza cu chitara o aveam si eu de gand da’ mna, daca voi avea timp..:D

      7 Iunie 2013 la 4:41 pm

      • Sigur iti vei putea face timp. 🙂 E ceva ce te-ar putea relaxa; un fel de pauza de studiu. :))

        7 Iunie 2013 la 10:58 pm

      • cam asa ceva. multumesc pentru readucerea dorintelor acasa 🙂

        8 Iunie 2013 la 11:21 am

      • Erau inca acolo, doar ca puse bine deoparte… 😀

        8 Iunie 2013 la 12:34 pm

      • ascunse de-a dreptul!

        8 Iunie 2013 la 12:39 pm

      • 😀

        8 Iunie 2013 la 12:39 pm

      • ce sa si faci?! aveam si sper ca voi duce la indeplnire multe dintre ganduri..

        8 Iunie 2013 la 12:40 pm

      • Conteaza sa vrei si sa iei initiativa, ca pe urma, totul este mult mai simplu… Inceputul e mai greu pentru ca ai impresia ca sunt prea multe si ca n-o sa ai timp sa faci tot ce vrei… 🙂

        8 Iunie 2013 la 1:05 pm

      • 😀

        8 Iunie 2013 la 4:01 pm

  3. Cum noi doi, am dat bacul undeva cu ani și ani în urmă (și dacă e să ne întrebi, răspundem în cor, bacul ar trebui să fie o frecție), vara asta nu va diferi de celelalte din anii trecuți. Muncă + timp liber. Cum ne vom cheltui timpul liber, nu am programat încă. Ce s-o găsi la îndemână. 😛

    10 Iunie 2013 la 6:40 am

Lasă un răspuns

