M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Ne-am desteptat da’ tot prosti am ramas

taranA? Destept da’ prost? Cum asa, domnule? Ca tot am avut ceva probleme in familie in ultimele zile, cu ocazia asta am umblat prin cateva sate, de fapt mai multe..Timpul a trecut, ne-am emancipat da’ degeaba, prostia inca domina majoritatea populatiei. E ciudat sa fii in 2013 si lumea sa te judece doar pentru ca n-are ce face, doar pentru ca le pari diferit din cauza normelor sale comunitare.

Nu prea inteleg judecata asta a romanului care din pura plictiseala incepe sa discrimineze oamenii in functie de creterii specifice. Te vede imbracat cu un anumit fel de imbracaminte si incepe sa tipe dupa tine pe strada:”faaaaaaa, da alte toale n-ai?”. Iti faci paru’ intr-un anumit fel:”baaaaaaaa, ti-o murit frizeru’?”.Chestia cu frizeru este cu mult mai ciudata atunci cand cel care te intreaba este chel, ca si cum ar muri de invidie ca tu ai par si el nu chiar daca el este doar tuns.. Si acu’ sa revin la motivul scrierii acestui articol. Ziceam mai sus c-am vizitat cateva mai multe (ce exprimare!) sate in ultimele zile si m-a uimit faptul ca, desi lumea venea de la muncile campului (sa nu se inteleaga ca am ceva cu oamenii harnici, chiar ii apreciez si stimez. Eu-s un lenes, mi-e sila si sa apas pe shift pentru a realiza o majuscula..), lumea asta isi gaseste timp sa asculte muzica-n casca. Mai uimitoare-i situatia atunci cand vezi ca scoate vreun nenorocit de Nokia 1100. Asa mi s-a intamplat si mie. Am stat ca prostul, am mers in spatele lor si ma tot intrebam:”cum ma-sa lu’ ta-su lu’ dracu a reusit sa conecteze o casca la mufa lu’ nenea 1100). Chiar asa, cum?!Ca asculta muzica nu-i nimic, da’ cand semnalizezi frumusel, maresti pasul si ii depasesti pe stanga si ii auzi in spate cum vorbesc despre tine iti vine sa le spargi fata. Ce treaba au ei cu tine? Sunt doar niste necunoscuti, nu-i asa?

Si uite-asa romanu’ nu a reusit sa treaca de la stadiul de biped la biped cu putin creier la mansarda..

Lasă un răspuns

