M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Age of Empires 2

Age of Empires 2, jocul de strategie al copilariei mele. Cred ca toti am jucat 231444-z1candva un anumit RPG, un joc captivant care sa-ti stoarca creierul in cautarea unor strategii pentru a castiga lupta.

Eu personal am preferat Age of Empiers 2 si tot cu acesta am incheiat seria de joucri RPG pe care le-am apreciat, de fapt este singurul joc pe care l-am jucat cu drag din aceasta categorie. Copil fiind si mergand zilnic la internet-cafe, platind o anumita suma pentru un anumit timp petrecut in fata monitorului aveam tendinta de a pierde foarte mult timp pentru anumite realizari asa ca mai foloseam si eu cate un cod, doua ca de, cine nu foloseste? Cine-i sfant? Astazi am cautat vreo cateva ore jocul pe CD-urile vechi facute cu ceva ani in urma da’ nu am reusit sa-l descopar. Am luat cateva variante de pe net dar nimic bun, nu mi-o placut mai nimic din ce-am aflat pe net. Pana la urma l-am descarcat de pe Filelist si puteti descarca si voi cu un simplu click pe cuvantul Filelist. Am intrat in joc si ma plictiseam asa ca am decis sa vad ce coduri existau odata, pe vremea mea si m-am hotarat sa le postez si pentru voi, poate aveti nevoie..:D

Pentru a putea ajunge la consola jocului apasati enter iar apoi bagati textul, pur si simplu.

  • ROCK ON-1000 PIETRE
  • LUMBERJACK-1000 LEMNE
  • ROBIN HOOD-1000 AUR
  • CHEESE STEAK JIMMY’S-1000 MANCARE
  • MARCO-AFISEAZA TOATA HARTA
  • 800-SCHIMBA REZOLUTIA LA 800×600
  • 1024-SCHIMBA REZOLUTIA JOCULUI LA 1024×768
  • AUTOMPSAVE-SALVEAZA AUTOMAT DIN 5 IN 5 MINUTE
  • MFILL-REPARA PROBLEMELE CE APAR LA UNELE PLACI VIDEO
  • MSYNC-FACE CA PC-UL SA NU SE MAI BLOCHEZE DACA FOLOSITI SOUNDBLASTER AWE
  • NOMUSIC-OPRESTE MUZICA
  • NOSOUND-OPRESTE SUNETELE IN AFARA DE CELE ALE CINEMATICII
  • NOSTARTUP-SARE PESTE INTRO-UL DE LA INCEPUT.

Nu uitati, un joc corect va da o satisfactie mai mare!

11 responses

  1. Pingback: Age of Empires, jocul copilariei mele | Blogul lu' Cosmin

  2. Heii, copilărie dulce copilărie!
    Tatal meu juca acest joc pe vremea cand eram eu mai micuta si bineinteles ca am ajuns sa-l joc si eu. E unul dintre jocurile mele preferate din vremea aceea. Ca DOOM, Carmageddon,Mortal Kombat , Jazz Jack Rabbit, Starcraft, Warcraft … si dada le-am jucat pe toate. Ce distractiee!
    Sunt sigura ca am inca Age of Empires pe undeva prin PC ..hmm , dar daca nu-l gasesc cu siguranta am sa-l descarc. Mersi frumos de sursa . 🙂

    21 Iunie 2013 la 9:43 pm

  3. Ah, si apropo, MARCO POLO ( – to see those little barbarians :p )

    21 Iunie 2013 la 9:46 pm

  4. Dan

    Age of Empire este cel mai tare joc de strategie.Cand l-am jucat prima data mi-am zis „Ce prostie”dar dupa aceea ma-m jucat numai acest joc si l-am terminat de vreo 4-5 ori

    19 Octombrie 2013 la 4:11 pm

    • Singurul joc de strategie pe care-l joc / pe care l-am jucat.

      20 Octombrie 2013 la 6:25 pm

    • cum ma loghez pe loc

      15 Noiembrie 2013 la 12:00 pm

      • Poftim?

        15 Noiembrie 2013 la 3:01 pm

  5. de unde pot da si eu jos acest joc ? sau cum pot face rost de el ..

    2 Martie 2014 la 9:29 pm

Lasă un răspuns

