M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Imbunatatirea conditiilor la Stefan Procopiu..ce?!

SP18Da, si eu m-am mirat! Scolii noastre sa ii pese de noi sau doar sa mimeze compasiunea fata de elevii sai? Hmm, nu stiu ce sa cred. Fiind elev al mirificului, inegalabilului si specialului (sarcasmu’, domnule, sarcasmu’..) am fost rugat sa completez un anumit chestionar. Din anumite motive, la clasa mea nu a ajuns vreun nene care sa imi inmaneze un astfel de document asa ca am fost indrumati sa-l completam online (unde? pe site la noi, acolo..). Puteti ajunge la chestionare accesand Chestionar pentru ELEVI cu privire la satisfacţia legată de LSP.Toate campurile sunt obligatorii, se pare. Aici gasiti intrebari prestabilite precum cea in care te intreaba de relatia ta cu elevii sau cum crezi ca este calitatea invatamantului la noi in unitate (stau in unitate..) dar aveti si posibilitatea completarii unor casete de text in care sa va exprimati nemultumirile dar si dorintele!Poti da o nota scolii si-ti poti exprima nemultumirea fata de favorizarea unor elevi de catre anumiti profesori.

Va spun de dinainte ca sa va scutesc de efort, daca ridicat problema intrarii pe poarta veche, cererea voastra va fi considerata hartie igienica pentru Windows. „Asa e legea si n-ai ce-i face” ni se baga in fata si din pacate nu putem schimba nimic. Acum na, nu poti doar sa critici aceasta masura cu inchiderea portilor (Hrusca, unde esti?!) deoarece are si o parte buna. Probabil o sa-mi sariti in cap da’ eu sunt cam 30-40% pro pentru aceasta masura. Daca s-ar mai aranja treaba cu chioscurile putin ar fi ceva bunicel. Eu n-am avut probleme cu alti copii de pe la alte licee precum au avut alti colegi asa ca nu pot spune ca poarta inchisa imi salveaza viata sau nu stiu ce. Daca e sa ma calce trenu’, ma calca si cand intra in gara, nu doar cand are viteza..(de unde viteza in Romania?)

Poate daca ne trimitem plangerile, unele dintre ele vor fi si ascultate de conducerea liceului. Am uitat sa mentionez ca toate campurile sunt obligatorii iar chestionarele vor fi trimise anonim, nu-ti vei mentiona nici numele, nici clasa, nimic.

One response

  1. Pingback: Imbunatatirea conditiilor la Stefan Procopiu..ce?! | Blogul lu' Cosmin

Lasă un răspuns

