M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Namebox – Gazduire web

Desi sunt nou pe acest blog, nu sunt nou in acest spatiu al blogosferei. Scriu de ceva timp si am folosit in special platforme gratuite precum WordPress si Blogger de la Google. De mult timp am avut in minte ideea trecerii pe un domeniu platit cu un web-hosting de calitate.

Cu cateva saptamani in urma am reusit sa imi cumpar o casa noua, un domeniu numai al meu unde ma pot desfasura in voie, fara a avea grija de limitarile impuse de platformele gratuite. Mi-am instalat ultima versiune de WordPress si uite frumusete de blog, nici un impediment in a-mi scrie articolele.Fiind iubitor de WordPress, inainte aveam un domeniu de forma nume.wordpress.com iar WordPress.com se obliga sa-mi ofere 5GB spatiu de stocare gratis.Ce m-a deranjat pe mine la aceasta afacere? Pai este simplu, WordPress imi restrictiona cam orice miscare.Puteam alege doar teme pre-incarcate in meniul blog-ului, plugin-uri nu puteam instala iar lista nu se oprea aici, din pacate..

De ce Namebox? In primul rand, Namebox este o firma inregistrata si nu este detinuta de vreun pustan care iti ofera pseudo-hosting. Este o firma in adevaratul sens al cuvantului. Ei iti pun la dispozite propriile servere dotate cu procesoare Intel dar si AMD, servere aflate in datacenter-ul din Cluj Napoca. Fiind o firma serioasa, in caz ca ai vreo problema, cei de la firma te vor ajuta sa iesi din impas. Ii poti contacta telefonic dar si prin e-mail, aceste date de contact fiind afisate mare in zona „CONTACT”.

Pentru alte detalii sau informatii ne puteti contacta la numerele de telefon 0377.772.027 sau 0752.610.660 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie pe adresa office[at]namebox.ro

Ce iti ofera Namebox?In primul rand ai parte de casute de e-mail nelimitate pe un singur cont de gazduire. Vrei un site online 24/24? Atunci apeleaza la Namebox!  Uptime 99,9% si nu sunt doar vorbe! Namebox va pune la dispozitie posibilitatea instalarii a peste 225 de script-uri web precum WordPress, Joomla sau OpenCart printr-un singur click. Nimic mai simplu, nu?

Daca ar fi fost pacaleala, aceasta firma nu ar fi rezistat mai bine de 7 ani pe aceasta piata dura a web-hosting-ului si a inregistrarii de domenii.Si mai mult de-atat, daca nu esti multumit ai posibilitatea cererii returnarii banilor platiti in termen de 30 de zile. Prea frumos ca sa fie adevarat si totusi este! Cu atata experienta in domeniu, Namebox nu si-ar permite vreo escrocherie.

Eu as alege Namebox fara a sta pe ganduri daca ar trebui sa inregistrez un nou domeniu datorita conditiilor excelente oferite de aceasta firma!

namebox-logo-300x79

 

 

4 responses

  1. Dani

    Interesant

    22 Aprilie 2013 la 5:00 pm

    • Cosmin

      mda. si preturile-s bunicele..

      22 Aprilie 2013 la 5:08 pm

  2. Adrian

    M-am mutat de la o alta companie din cauza suportului tehnic la namebox deoarece am citit pe mai multe forumuri ca sunt seriosi. Totul bine si frumos pana la mutare. Am achizitionat un pachet de gazduire Silver SSD in prima zi a fost totul ok, a doua zi dimineata am incercat sa intru pe site sa il actualizez dar nu se incarca, am asteptat aproximativ 2 ore pana a revenit. Pe dupamasa la fel, seara au inceput erorile de apache, le-am trimis aproximativ 8 mailuri seara dar nici un raspuns. Nici pana acum nu mi-am dat seama dece pe pagina lor principala puteam intra dar in contul de client nu. Am zis ca posibil sa fie din cauza propagari, am mai astepta 24 de ore insa problemele au fost aceleasi. Am fost nevoit sa ma mut din nou, si e cam enervant sa muti fisiere de peste 4 gb.

    11 Septembrie 2015 la 3:01 am

  3. Pingback: Investește mai mult decât prețul unei limonade în blogul tău – nwradu blog

Lasă un răspuns

