M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Cumpara si tu o jucarie, adu-ti aminte de copilarie

chuggington_promo

Jucarii, jucarii, jucarii. Toata copilaria mea a gravitat in jurul acestui cuvant. Fie ziua, fie noapte, fiind un copil foarte energic, intotdeauna am avut dorinta de a ma juca cu ceva:masinuta,lopatele de nisip,minge. (orice prindeam in mana).Acum ca am crescut, inca pastrez o multime dintre jucariile care mi-au marcat copilaria intr-un mod frumos, probabil nu le voi uita niciodata si cand ma vor intreba nepotii de ce tin vechiturile alea in vitrina le voi spune ca ei nu au avut parte de asa ceva, ei au avut in viata lor iPad, iPod, iPhone,iCopilariePierduta.

Imi aduc aminte ca aveam o multime de jucarii din plus.Le iubeam asa tare incat dormeam cu ele. Orice faceam ele erau prin preajma. Amintirile mi se perinda prin minte si in fata ochilor am un copil fericit in fata vitrinei cu jucarii viu colorate.Rememorez acele momente in care primeam o jucarie noua si emanam fericire. Ma purtam cu acele jucarii ca si cu niste persoane reale, aveam grija de ele iar daca cineva indraznea sa mi le „mutileze” in vreun fel, tin minte ca ma bosumflam si nu-l mai lasam sa puna mana pe jucaria mea. Acum, totul a devenit mai accesibil. Poti comanda o gama variata de jucarii pentru copii dintr-un magazin online printr-un simplu click. Probabil in viitor fericirea de pe fata copiilor va fii rapita de amploarea magazinelor online dar uite ca sunt si parti bune. Nu trebuie sa te mai deplasezi pana la coltul blocului sa cumperi o minge sau orice altceva doresti. Acum poti intra pe Jucarii-Online.eu si ai acces la cea mai variata gama de jucarii din Romania, indiferent daca esti fata sau baiat, copil sau adolescent. Este simplu sa cumperi online!

Toto, asa il chema pe catelusul meu pufos. L-am primit cand am implinit un anisor si uite ca-l am si acum, dupa ce-au trecut aproape 17 ani. A imbatranit mosnegutul dar se tine bine pe picioare. Spalat, ferchezuit, cu mustatile smulse sta drept in fata aprigului factor de eroziune, timpul..

Care a fost jucaria ta preferata?

Lasă un răspuns

