M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Cafeneaua Literara

Multe cafenele si crâșme la mine-n sat, aici la Vaslui da’ nici una mai buna ca alta. Oriunde te-ai duce, cu siguranta vei aduce gratis acasa o tona de fum de tigara; fumator sau nu, hainele-ti vor fi imbibate cu fum!carte-580x386

Nu-s eu tipul care-si pierde timpul prea mult prin baruri dar cand ma duc sunt sigur ca voi inhala fum cat isi inhaleaza un asmatic in 50 de tuburi de medicament. Cu ceva timp in urma am primit o invitatie la un eveniment pe Facebook cum ca s-ar deschide o anume Cafenea Literara. Cafenea Literara zici? Ce-i aia, domnule? Uite ca m-am interesat s-am aflat si eu ca-i un loc unde clientul este respectat. Nu vor fi chelneri care-si dau pe National Geographic sa vada cum au orgasm balenele si apoi pleaca lasandu-te pe tine, clientul sfant, sa vizionezi in continuare mirifica poveste a inmultirii acelor minunate mamifere. Un loc unde nefumatorului ii este respectata sanatatea si sta separat de fumator. De ce sa mor eu daca fumeaza nenea de langa mine? Asta ziceam si eu..Un loc unde te vei putea relaxa citind linistit o carte, poate-ti creste IQ-ul (macar putin, o jumatate de milimetru este bine-venita!). Un loc unde linistea este la ea acasa si poate ca, respectand aceste lucruri, Cafeneaua Literara va deveni un trend, se vor deschide mai multe locatii de acest gen unde cocalarul de rand nu va mai fi la putere, nu-si va mai etala lantu’ de 200 KG care-i face BMW-ul sa subvireze.. Cine stie?

Acum, dupa multe asteptari si sperante derizorii, o dat Domnu’ si se va deschide. Evenimentul este programat sa aiba loc pe 26 aprilie 2013 si daca cumva aveti vreo carte pe acasa pe care nu o folositi, o puteti dona fara nici o jena. Cafeneaua Literara va primi orice donatie din partea dvs. Cafeneaua Literara este situata pe Str. Dobrogeanu Gherea ,nr. 38, 730158 Vaslui (in spatele sediului celor de la SRI (ne ataca Bin Laden din morti!)).Mai multe detalii puteti afla pe pagina dedicata evenimentului.

Poate asa mai citim si noi ceva.

One response

  1. Pingback: Cafeneaua Literara | Blogul lu' Cosmin

Lasă un răspuns

