M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Share-ul pe Facebook si prostia umana

facebook-logo2

Inca de cand mi-am facut si eu cont ca tot omu’ pe Facebook, am inceput sa vad pe wall asa zisele „saver pictures”. Ce vreau sa zic cu asta? Ma refer la acele poze cu copii molestati si animale maltratate care par a cere un like sau un share pentru a putea fi salvate.

Pozele de mai jos ilustreaza perfect situatiile de care ziceam. Am pus doar cu copii deoarece nu vreau sa extind oripilarea voastra si cu altfel de imagini, pastrez doar atat. Imi cer scuze pentru prostia semenilor care dau share. Vreau doar sa va spun urmatoarele lucruri:dand share nu se va intampla nimic. Cum sta povestea pe Facebook? Situatia e urmatoarea.

Un nene care doreste sa-si faca ceva reclama la pagina creaza o asemenea postare. Ce face mai exact? Da un search pe Google cautand copii devastati de soarta, loviti drept in plex de viata. Pe urma fac frumusel o postare cu poza gasita si baga o descriere gen:”Vasilia sufera de boala X. Daca tu dai like si share acestei imagini, Google / Facebook /Ma-sa/Ta-su va plati un cent / 1 euro /10 euro / 1 trilion de euroi pentru fiecare actiune de-a ta (share/like). Daca le apesi pe amandou, respectiva companie va dona 25 de euro. De aici inainte intra in actiune prostia umana, si, dupa cum stiti, in Romania fiind destula de parca s-ar fi rasturnat caruta cu prosti pe acest petic de pamant, distribuirea se face-n masa.

beat beaten-boy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vreau sa va spun ca distribuind aceste imagini nu va rezolva nimic, daca tot doriti sa rezolvati ceva preluati initiativa, duceti-va si dati cuiva in cap, preluati puterea, doborati anarhia! (glumesc, m-a luat valul). Ce ar trebui sa pateasca cei care trimit mai departe astfel de continut? Pai, eu as propune asa. In primul rand ar trebui batuti pana ajung in acelasi stadiu cu victima din imagine sau poate mai rau. Pentru fiecare actiune as propune asa:

Like-Un ardel iute infpit in fund.

Share-Spanzurati de degetul mic, atarnati cu capul in jos si scufundati cu capul in apa la fiecare 5 minute.

Comentariu-improscati cu spray paralizant.

Cam atat aveam sa zic si eu despre acest lucru. As mai putea adauga doar atat, va urasc, distribuitori de teama!

5 responses

  1. Pingback: Share-ul pe Facebook si prostia umana | Blogul lu' Cosmin

  2. Maddu

    Ai perfecta dreptate ,un share sau un like nu-i va ajuta pe acele persoane/acei copii sa stranga bani pentru o operatie sau mai stiu eu . Dar totusi nu fii asa rau cu ei ;)) . Faci o treaba excelenta btw. :*

    21 Aprilie 2013 la 9:02 pm

    • Cosmin

      da-i in ma-sa, ardei s-avem!

      21 Aprilie 2013 la 9:08 pm

  3. Ca bine zici!!!

    21 Aprilie 2013 la 9:14 pm

    • Cosmin

      Multumesc, Loredana!

      21 Aprilie 2013 la 9:21 pm

Lasă un răspuns

