M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Talentu’ a murit sau nu s-a nascut?

Talentu’, unde e domnule talentul? La mine nu cred ca s-a nascut odata cu mine, probabil nu va iesi la iveala niciodata. Umblam si eu ca tot omul zilele astea pe Facebook si vad mare o poza de-a lu’ Conector ala, baiatu’ de conecteaza mufele la boxe. Mi-am zis:”bre, sa fie real?!” Observ ca muncesc oamenii la un desen de le ies ochii din cap, umbre, contururi, detalii, chestii,trestii. Stiu ca exista un test psihologic in care-ti spune ce fel de persoana esti dupa modul in care desenezi un copac. Daca vede vreun psiholog modul meu de a expune grafic lumea, se va mira cu siguranta. Va crede ori ca-s retardat mintal ori ca e facut de un copil de gradinita, hai clasa I, maxim! Asa arata fata lu’ USB asta..

602140_10152723071820284_709120010_n

 

Toata viata mea am inteles ca un copac e alcatuit din dreptunghiuri, unu’ mare pe post de tulpina si cateva mai multe sprijinite acolo pe post de craci de copaci! Ma bate urat desenu’. Sa zicem ca imaginatie oi avea da’ cand e vorba de creatia in sine, gata, s-a terminat..Am urmarit tutoriale. „Uite-asa, apoi asa s-asa si la final faci asa”. Ma apuc si eu ca Bula da’ pana la urma ma opresc. Cum dracu sa fii pictor cand tu n-ai acuarele? E ca si cum ai vrea sa fii matematician fara ca macar sa deschizi o carte de matematica (macar aici am un talent, mai sterg si eu prafu’ de pe coperta..). Eu asa desenez, voi?

3819518851_5a7cc089ae cari Miriana Gurita_nagycariMiriana Gurita_nagy

One response

  1. Pingback: Talentu’ a murit sau nu s-a nascut? | Blogul lu' Cosmin

Lasă un răspuns

