M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Facebook schimba drastic design-ul timeline-ului

Nu cu mult timp in urma scriam despre viitoare schimbare majora de design a news-feed-ului de pe Facebook. Se pare ca Mark avea in plan sa schimbe si design-ul timeline-ului.
S-a decis ca news-feed-ul sa fie mutat in partea dreapta a imaginii iar informatiile despre cont sa apara in stanga.Meniurile ABOUT,PHOTOS,FRIENDS SI CELELALTE apar acum aliniate sub imaginea de coperta.Chiar m-am inscris sa am printre primii noul design dar se pare ca a fost schimbat pe scara larga, nu daor individual. Eu sunt incantat de noul design, voi reveni cu update-uri pe parcurs ce-l descopar si eu mai mult:d.Uite-asa arata acum:

Untitled

Voi ce parere aveti despre noul design al Facebook-ului?

Update

Se pare ca poti umbla prin orice alt meniu inafara de news-feed si sa ai acces la cover si fotografia de profil.

De asemenea, Facebook sorteaza mai clar acum preferintele tale, adica la ce pagini ai dat like in functie de categorie si ti le afiseaza frumos sub forma de coloana.

2

7 responses

  1. Pingback: Facebook schimba drastic design-ul timeline-ului | Blogul lu' Cosmin

  2. Dan

    e de cacao 🙂

    15 Aprilie 2013 la 10:52 pm

    • Cosmin

      mie-mi place 😀

      15 Aprilie 2013 la 10:55 pm

  3. RunningPotato

    ma vad! :o3

    15 Aprilie 2013 la 10:54 pm

    • Cosmin

      doar persoanele importante, nu?:))

      15 Aprilie 2013 la 10:55 pm

  4. Catalina

    Dar cum faci update-ul la timeline-ul nou ? Adica mie nu mi s-a schimbat , este la fel ca inainte … si unei prietene i s-a schimbat. Wanna knowww…:o3 !

    17 Aprilie 2013 la 12:44 pm

    • Cosmin

      Salut, Catalina!
      Incearca sa stergi memoria cache a browser-ului. Ar trebui sa-ti apara dupa aceea. Daca nu, mai asteapta putin, se schimba-n valuri. Eu am primit la vreo saptamana dupa prietenii mei.

      17 Aprilie 2013 la 5:36 pm

Lasă un răspuns

