M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Vine scoalaaaaaaaaaaaaa

14 aprilie 2013,9:59 PM. Stau aici si ma gandesc ca maine, fara sa am vreo tragere de inimia in aceasta 

murphy-scoala

directie, incepe scoala. Care? Aia..aia urata!

Imi imaginez fata mea maine dimineata cand o sa sune telefonul, momentul in care imi voi dori sa-l arunc in toaleta doar ca sa taca. Voi fi imprevizibil, cine stie? Am inteles ca ne-au schimbat astia orarul,  matematica prima ora. Poate fi ceva mai frumos? O sa dorm in picioare, cu ochii deschisi chiar. Sunt sigur de asta!
Se pare ca asta a fost toata vacanta da’ mai tare mi-e sala de postarile de pe retelele de socializare in care lumea se plange ca incepe maine scoala, inca o tura la militarizare pentru doua saptamani. Mai ciudat mi s-a parut faptul ca uram colegilor si profesorilor sa aiba un paste fericit si cand colo era doar vacanta de primavara. Mindfuck!

Din pacate incepe perioada tezelor, 4 saptamani cu 4 teze. De ce, domnule? Nu mi-e destul ca sunt ascultat saptamanal si ca dau lucrari lunar? Mai aiurea e ca mergem 2 saptamani la scoala si iar vacanta, zile care se pare ca vor fi recuperate in fiecare saptamana, sambata. Nu merge nimeni la scoala, e sambata! Vacanta asta de-o saptamana nu a facut nimic decat sa-mi stearga toate cunostintele pe care le-am acumulat in ultima perioada, s-au dus toate..

Voi ce parere aveti de aceasta mini-vacanta?

7 responses

  1. Pingback: Vine scoalaaaaaa | Blogul lu' Cosmin

  2. RunningPotato

    dans la bara

    14 Aprilie 2013 la 10:26 pm

    • Cosmin

      crezi?:))

      14 Aprilie 2013 la 10:39 pm

  3. darkmy

    Este o conspiratie a guvernului pentru a ne spala mintiile in aceasta vacanta, ei vor ca noi sa picam fiecare teza si examen. 0_0

    14 Aprilie 2013 la 10:38 pm

    • Cosmin

      :)). buna asta!

      14 Aprilie 2013 la 10:39 pm

  4. cisu

    mda…life sux

    15 Aprilie 2013 la 10:30 am

    • Cosmin

      math sucks, life sucks too 🙂

      15 Aprilie 2013 la 10:35 am

Lasă un răspuns

