M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Mutare pe domeniu

cropped-untitled-13.png

Uite c-a venit si acest moment, marele moment al mutarii intr-o casa virtuala noua. Am hotarat sa fac trecerea din cauza posibilitatilor limitate pe care WordPress in varianta gratis mi le ofera asa ca de azi inainte voi posta pe un domeniu .com.Aceasta este postarea cu numarul 60 pe acest domeniu. La noua adresa veti gasi o tema curata, aerisita si zic eu cu bun-gust.

Nu voi renunta la acest blog, poate candva voi reveni chiar aici, nu trebuie aruncate orele investite in editarea acestui blog. As vrea sa pastrez si acest blog mai ales din cauza oamenilor, oameni care mi-au citit blog-ul si probabil mi-au apreciat munca depusa pana astazi. Daca vreti sa-mi mai cititi postarile accesati urmatorul link, link-ul unde s-a mutat Blogul lu’ Cosmin:http://cosminmuntianu.com/

O zi buna!

2 responses

  1. Imi puteti da subscrie pe noul domeniu ca sa fiti la zi cu noile stiri!:D

    12 Aprilie 2013 la 2:12 pm

  2. Pingback: Ceva marunt, ceva nou, ceva diferit. Inapoi pe domeniu propriu.Cosmin Muntianu | Cosmin Muntianu

Lasă un răspuns

