M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Mutare in casa noua

 

Untitled-1Uite ca am trecut si eu ca tot omu’ pe un domeniu platit, intr-o casa noua. Am renuntat la domeniul gratis oferit de WordPress.com din cauza limitarilor pe care mi le impunea, limitari ce constau in interzicerea plugin-urilor, interdictia de a alege o tema de pe web in locul celor 230 oferite standard si multe alte chestii.
De astazi voi posta aici tot ce-mi trece mie prin cap. Voi mai publica de asemenea si stiri sau tutoriale in diferite domenii.

Sper sa ma cititi in continuare!

4 responses

  1. Dan

    Esti un nebun:>

    14 Aprilie 2013 la 1:08 pm

    • Cosmin

      asa-s de fel, doar ma stii..

      15 Aprilie 2013 la 3:04 pm

  2. SUCCES! Am si eu o intrebare, daca ma poti indruma in vreun fel. Vreau sa setez blogul meu in asa fel incat sa castig si ceva bani de pe urma postarilor mele….exista vreo setare de acest gen in „panoul de control” al blogului?

    17 Ianuarie 2014 la 3:22 pm

    • Salutare!
      Doar daca pariticipi la concursuri care tin de scrierea unui articol.
      Google nu te lasa sa folosesti servicii CTP (Click to Pay) deoarce este domeniu gratuit. Ai nevoie de un domeniu platit pentru a-ti face treaba.

      17 Ianuarie 2014 la 4:58 pm

Lasă un răspuns

