M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Varo, unde esti?

Ploua, e frig, soarele nu-i pe cer. E aprilie da’ caldura nu da semne ca ar veni si pe la noi. Sunt ca un copil 

ce-l asteapta pe Mos Craciun. Vreau caldura, sa ma bata soarele-n pletele-mi curgand pe umeri :)!

Vreau sa ma plimb,sa stau afara pana tarziu, sa fie vacanta, sa nu am grija scolii, sa joc fotbal in soare, sa mor de sete din cauza caldurii, sa fiu epuizat de stat intr-un strand,sa stau cu prietenii la scara si sa rad pana cad pe jos, sa mananc inghetata si sa nu-mi fie frica de raceala, sa merg cu bicicleta 50 de kilometri si apoi sa cad lat, sa plec in drumetii prin padure, sa ies la un gratar in marginea padurii, sa fie vara breeeeee!

Visele mi-au fost spulberate astazi cand m-am uitat la prognoza meteo, se pare ca in urmatoarele 2 saptamani vor fi ploi torentiale in toata Romania, se lasa asteptata cucoana vara, nu vrea sa mai dea si pe la noi de parca i-am fi inchis usa-n nas si i-am intors spatele. Nu ne mai iubeste. Cred ca toata lumea iubeste caldura torida in locul frigului care-ti musca din corp ca un leu din prada prinsa. M-am saturat de stat in casa, m-am saturat sa ies afara imbracat cu 50 de kilograme de toale pe mine, m-am saturat sa imi dardaie dintii in gura, domnule!

Am sperat ca anul acesta, daca tot a venit iarna la inceputul lui decembrie sa si plece la fel de grabita cum a si venit da’ se pare ca vrea sa tina si locul verii. Vara nu mai vine, ne-a abandonat intr-o mare de zapada.
Si iar pierd o seara uitandu-m la un film din cauza ca mi-e prea frig sa ies afara.

Varo, unde esti, femeie?!

11 responses

  1. Vreau caldura, sa ma bata soarele-n pletele-mi curgand pe umeri ! ”
    hahah buna glumaaaaaaaaaaaaa

    8 Aprilie 2013 la 10:48 pm

  2. Cu cât nerăbdarea cu care o aștepți este mai mare, cu atât mai plăcută va fi bucuria când vara te va îmbrățișa cu drag. Sosirea ei ne va înveseli pe toți.

    10 Aprilie 2013 la 9:07 am

  3. Dan

    Numai din cauza ta nu vine vara,ti-ai facut tu blog

    14 Aprilie 2013 la 1:11 pm

    • Cosmin

      sa stii..

      14 Aprilie 2013 la 1:13 pm

  4. Pinguin

    Mare dreptate.Stii, cand te uiti pe geam si vezi norii astea „cacaiosi” , eu ,ca persoana, ma simt deprimata stiind ca trebuie sa fie cald…frumos…ultra mega insorit …Varo…misca-te mai cu talent!!!!

    14 Aprilie 2013 la 1:13 pm

    • Cosmin

      e frumos, cand ploua, cand e soare..da’ mai mereu ploua :))

      14 Aprilie 2013 la 1:15 pm

  5. oana

    varoooooooooo ai fugit prea departe ….noi tot fugim dupa tine sa te prindem,dar tu nu mai stii sa te opresti nebunooooooo,se pare k ai antranement bine! Intoarce-te la noi locccccca:*:*:*:*:

    14 Aprilie 2013 la 1:54 pm

    • Cosmin

      e fugita si nu vrea sa mai vina..

      14 Aprilie 2013 la 1:58 pm

Lasă un răspuns

