M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Luni, doar o alta zi din calendar

Ca tot veni vacanta, mi-a venit mie asa deodata sa vorbesc de ziua de luni. Lunea, cea mai naspa zi a images (1)saptamanii ar zice unii, cea mai tare ar zice altii.Luni este ziua care mereu incepe prost, ziua in care nu-mi gasesc nici macar cheia dimineata sa pot pleca linistit, ziua  in care sunt pe pragul de-a pierde autobuzul pentru ca soferul se grabeste. Aiurea, domnule!

Dupa parerea mea este doar o alta zi a saptamanii da’ o urasc. De ce? Ca incepe iar o saptamana grea,  iar se termina week-end-ul, iar la scoala, iar cu burta pe carte (macar in teorie). Luni este ziua pusa la zid, ziua pe care toti ar impusca-o cu prima ocazie daca ar putea.

Se pare ca inca din vechime, omenirea a avut anumite perceptii asupra acestei zile. Lunea era de rau augur sa imprumuti bani, sa dai cu imprumut anumite bunuri materiale dar mai ales sa ingropi mortii. In schimb, in aceasta prima zi a saptamanii, era de bun-augur sa incepi o activitate noua, mai ales una casnica cum ar fi tesutul, brodatul, aceste lucruri in ziua de luni fiind considerate aducatoare de noroc.

Alte persoane tin post lunea pentru sanatatea lor dar si a animalelor, acest obicei fiind gasit in special in estul si sudul Romaniei (oameni credinciosi..nu m-am putut abtine sa nu comentez!). Se pare ca in folclor se considera a fi o peroana norocoasa pruncul nascut intr-o zi de luni.

In mitologie, Sfanta Luni este considerata protectoarea animalelor, toate rugile la adresa sanatatii animalelor fiind transmise via Wi-Fi catre aceasta.

Eu nu cred in basme, in legende si alte panarami din astea da’ pentru mine luni este ziua despre care vad sute de postari pe Facebook in fiecare seara de duminica. Lumea se plange-n draci ca vine scoala.

Luni,luni,luni,luni=scoala,scoala,scoala,munca.

Pentru mine este doar inca o zi de lenevit, una in care 6 ore dorm la scoala si alte cateva le pierd acasa si ma bag iar la somn.

Tu cum iti petreci ziua de luni?

12 responses

  1. Cu toate ca nu-mi place ca se termina week-end-ul :D, pentru mine, lunea este, de fiecare data, o zi foarte buna. 🙂 Mereu incep saptamana cu zambetul pe buze, chiar daca am 2 ore de info si un profesor aiurea. ( Bine, asta pentru ca probabil am o fire optimista si imi place sa vad lucrurile intr-o lumina buna… 😀 )
    Oricum, lunea este bine sa fii vesel, caci daca incepi saptamana voios, asa o si inchei. Cam atat. 🙂

    7 Aprilie 2013 la 10:23 pm

    • am uitat sa precizez, lunea este ziua in care incepe asteptarea trecerii celor 4 zile pana la week-end :))

      7 Aprilie 2013 la 10:30 pm

      • Care este, pe de-o parte, atat de neplacuta, pentru ca este prea lunga, iar pe de alta parte, atat de frumoasa, pentru ca stii ca urmeaza 2 zile doar ale tale. 🙂 Nu-i asa? 😀

        8 Aprilie 2013 la 12:21 am

      • someting like that. as putea spune ca-s intr-un week-end prelungit 🙂

        8 Aprilie 2013 la 12:36 am

  2. Oo, da! 🙂 Chiar este un week-end prelungit! Bucura-te de el! >:D<

    8 Aprilie 2013 la 12:40 am

  3. Dan

    Lunea cea mai cacata zi,vinerea cea mai frumoasa

    14 Aprilie 2013 la 1:10 pm

    • Cosmin

      vineri cand stii ca mai ai 2 zile pana la scoala. vine duminica si s-o spulberat speranta..:)

      14 Aprilie 2013 la 1:13 pm

  4. oana

    Lunea este o zi in kare lenevesccccc :)):)) …desi nu prea o iubesc atat de mult nu dau foarte multa importanta k este luni! De fiecare data traiesc cu speranta k week-end-ul se apropie cat mai curand si uite asa trece si ziua de :” L U N I ” Si din nou HAPPPPPPPPPPPYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    14 Aprilie 2013 la 2:05 pm

    • Cosmin

      vineri!

      14 Aprilie 2013 la 2:08 pm

  5. Pingback: Monday must be a man. It comes too quickly. | Idei blonde

Lasă un răspuns

