M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Harlem Shake

deli-filmare-harlem-shake_1c35181285Daca tot e o vreme de rahat, sa vorbim despre rahaturi, mai exact Harlem Shake. Nu prea inteleg eu ce-i chestia asta da’ din cate am vazut pe Youtube, se pare ca Harlem Shake este un stil de dans, unul haotic. Toata lumea isi flutura toate partile corpului fara nici o noima,fara a tine cont de muzica, fara nici un Dumnezeu.

Sar oasele din burta de-a dreptul. Ce-i mai trist este faptul ca acest jeg de fenomen a luat amploare, lumea este fascinata de o prostie. Am vazut videouri in care erau prezentate astfel de dansuri incepand din vestiarele echipelor de fotbal, in spitale si terminand prin campusurile universitatilor, a astora mari unde se presupune ca stundentii au bucati mari de creier si nu amestecuri de gaze.

Harlem Shake s-a raspandit enorm in ultimele 3-4 luni astfel incat televiziunile au sarit si ele sa filmeze. Imi amintesc ca cei de la Digi 24 Iasi (nu vreau sa fac reclama, ii urasc din toata fiinta mea pentru atitudinea lor da’ asta-i alta poveste, vorbim alta data) erau in extaz atunci cand s-a organizat un astfel de eveniment la Iasi. Harlem Shake, Harlem Shake, Harlem Shake. Mi-e greata de prostia asta! Facebook-ul a fost invadat de evenimente cu astfel de intruniri iar lumea participa in masa, efectul de turma fiind la el acasa. De filmulete in care sunt prezentate astfel de maimutareli nu mai zic, chiar si scriind acest articol mi-e frica sa nu incurajez pe cineva sa mai practice acest „sport extrem” numit Harlem Shake, o imitatie de dans. Jignesc dansul spunand asta, imi cer scuze, sincere!

Asa, ca sa inchei acest articol va voi pune un filmulet cu asa ceva, respectiv cu melodia pe care se practica aceste lupte aeriene cu extraterestrii. Am inteles ca este o melodie specifica acestui fenomen.

Cautand melodia, am gasit un top, da oameni buni, se pare ca exista un top cu asa ceva care din pacate are 47 milioane vizualizari. Cruciti-va si voi!

Don’t hate me, hate this shit!

‘ai sa va pup!

9 responses

  1. Parcă îl şi văd ca stil de dans la „Dansez pentru tine” din toamnă…


    Unele mişcări au oarecare noimă aici. Păcat că s-au grăbit să-l transforme în ceva groaznic şi comercial.

    6 Aprilie 2013 la 8:06 pm


    • nu prea vad sa aiba vreo noima aici..
      bine ca nu ma uit la emisiunea aia..:))

      6 Aprilie 2013 la 8:32 pm

  2. S-au strâns ceva! Mă bucur că la mine în oraş n-a prea ieşit mişcarea. Motivul a fost faptul că au ales o zi cu ploaie pentru faimosul dans, nicidecum coeficientul mare de inteligenţă:))
    Nici eu nu mă uit la emisiune, dar ştiu că au avut dans la bară anul trecut. Nu mă mai miră nimic.

    6 Aprilie 2013 la 8:47 pm

  3. Hahahaha. Cate likeuri ai uai jnebunule ..
    Cat de geniala pot fi , ha ?
    Harlem Shake- sansa ta ca-n juma de minut sa arati cat esti de retard :oops :

    6 Aprilie 2013 la 8:49 pm

  4. pot arata si fara, Oli :))
    Gandeste limpede, da-le-n cap cu numele tau, poate le intra limpezeala..:)

    6 Aprilie 2013 la 8:53 pm

  5. Dan

    Mare cacat

    14 Aprilie 2013 la 1:14 pm

    • Cosmin

      mare, mare..

      17 Aprilie 2013 la 8:58 pm

  6. Denisa

    Harlem shake ….damn it…….sunt satula

    17 Aprilie 2013 la 8:18 pm

    • Cosmin

      toata lumea e satula de cacatu’ asta..

      17 Aprilie 2013 la 8:58 pm

Lasă un răspuns

