M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Blog sau vlog?

Tu ce-ai alege?In primul rand, noi trebuie sa spunem ce si cum inseamna.


Blog-ul este de fapt un site ca un jurnal unde poti posta ce vrei dar sub forma scrisa.

Vlog-ul este cam acelasi lucru doar ca te exprimi prin intermediul unor videouri in care vorbesti, nu scrii.

Aceste 2 fenomene au cam luat amploare in ultima vreme in Romania, numarul blog-urilor si al vlog-urilor crescand de mii de ori in doar cativa ani, in jur de 5 sa zicem.
Fiind baiat destept, poti castiga si bani din asa ceva. Toata treaba este sa scrii articole de calitate, sa castigi un loc cat mai sus in ierarhia lu’ Google, astfel obtii un numar mai mare de vizite, respectiv mai multe sanse de a face publicitate.

Cum era de asteptat, romanul scriitor dar si vorbitor innascut, a reusit sa creeze noi cuvinte, astfel fiind adaugate inca 2 verbe in dictionarul limbii romane, respectiv vlogging-ul si blogging-ul.

Ciudat e ca multa lume isi face un vlog sau un blog doar din pura dorinta de a se afirma si de a deveni mai popular, nu multi reusesc asta dovada fiind miile de blog-uri lasate in paragina de-a lungul timpului. Sa fiu sincer, si eu am renuntat la cateva domenii de pe blogspot, nu am dat bani, deci nu am avut nimic de pierdut pe plan financiar.Am lasat in urma multe afisari doar pentru cateva nenorocite de teme si functii pe care ti le ofera aceasta mirifica platforma numita WordPress.

Urmaresc si eu cateva blogg-uri si vlogg-uri cu mare interes chiar, unele doar pentru amuzanent, altele pentru a afla cate ceva nou, altele doar pentru a-mi clati ochii cu cate o fotografie postata pe nu stiu ce site.

Important este sa te simti bine, sa iti creezi o comunitate in jurul domeniului tau si astfel vei obtine publicitate da’ trebuie la randu-ti sa comentezi  si sa citeste alte blog-uri, e de bun simt, zic eu.

Totul tine de ce-ti dorest, sa scrii sau sa vorbesti. Uite-asa am facut si-o rima.

Tu ai un blog sau vlog?

 

Lasă un răspuns

