M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Apare sezonul 8 din Dexter!

images (1)

Ca tot imi plac mie serialele, astazi cautam unul nou la care sa ma uit si din fericire, mi-a sarit in ochi o stire despre Dexter. Care Dexter? Faimosul serial in care joaca Michael C. Hall, ala cu criminalii, il stii?:)

Cand l-am urmarit, am fost asa disperat dupa el ca l-am vazut in mai putin de 3 saptamani. Practic viata mi-a gravitat in jurul lu’ Dexter si a scolii. Veneam de la liceu si ghici ce faceam! Mda, probabil ti-ai dat seama, ma uitam la cateva episoade din Dexter. Era ca mancarea, pe masura ce descopeream mi-era mai tare foame, da’ flamand de-a dreptul.

Dexter prezinta viata unui tanar analist in pete de sange care lucreaza la Politia Statala din Miamai (Miami Metro Police) la sectia omucideri. Ce inseamna asta mai concret? El lucreaza in laboratorul criminalistic ajutand la descifrarea petelor de sange. Se pare ca din acestea iti poti da seama ce si cum s-a intamplat. Daca a fost o crima violenta, in incapere va fi sange pe toti peretii si asa mai departe.El nu prea are o viata sociala, inca de mic iubind sa stoarca viata din fiinte. A inceput cu cainele vecinilor iar in final devine un criminal in serie, dependent de crime si de trofee. Ce trofee, domnule? Picaturi de sange luate pe lamele de sticla, puse intr-o cutie unde le poate vedea, astfel amintindu-si povestea din spatele fiecarei crime. Dexter ajunge sa se casatoreasca cu Rita dar Morgan o da in bara in final. Din dorinta de a lua viata unui om asemenea lui, el isi pune familia in pericol iar „Pasagerul sau Intunecat” este ingenunchiat odata cu moartea sotiei sale.
Filmul asta este de-a dreptul fascinant, actorii sunt bine alesi si desi stii ce se va intampla, respectiv in fiecare sezon va fi ucis un alt criminal in serie, Dexter reuseste sa te tina in suspans in fata micului ecran.

Am urmarit 6 sezoane in scurt timp iar apoi am fost nevoit sa astept pana in octombrie 2012 pentru sezonul 7..Suparator fapt!

Ce m-a determinat sa scriu acest articol a fost un teaser dezvalui de pagina oficiala a serialului. Se pare ca episodul 8 va aparea pe 30 iunie 2013 dupa cum relateaza IMDB-ul.

Tu te-ai uitat la Dexter?

11 responses

  1. ion

    Chiar astazi am vazut pe PRO TV cum ca din 22 aprilie va incepe sezonul 8.

    6 Aprilie 2013 la 1:03 pm

  2. Cât îmi place și mie Dexter, Doamne! Îl ador!

    7 Aprilie 2013 la 2:43 pm

    • stiu. e nemaipomenit! stii ce se intampla si totusi te tine cu ochii atintiti acolo..

      8 Aprilie 2013 la 6:30 pm

  3. Eu nu l-am vazut pe net, nu imi place 🙂
    In schimb pe pro tv ma uit cu sufletul la gura 🙂
    Abia astept noul sezon 🙂

    7 Aprilie 2013 la 6:03 pm

    • nu vei regreta daca-l vei urmari, te asigur!

      7 Aprilie 2013 la 7:23 pm

      • Pai am vazut deja 6 sezoane.. de maine incepe sezonul 7 si abia astept 🙂

        8 Aprilie 2013 la 10:31 am

      • sincer sa fiu, sezonul 7 mi s-a parut mai slab decat celelalte 6. poate a fost din cauza aparitiei episoadelor, unul pe saptamana si ma plictiseam eu..

        8 Aprilie 2013 la 11:29 am

      • Și mie cred că mi s-a părut slăbuț pentru că l-am văzut rar…

        8 Aprilie 2013 la 9:21 pm

      • mda. eu ma uitam la 6 episoade pe zi si deodata m-am trezit ca am doar unul pe saptamana..

        8 Aprilie 2013 la 10:41 pm

  4. Pingback: A aparut, Dexter a ajuns si in Romania! | COSMIN

Lasă un răspuns

