M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Procopiu, domn arbitru si campionatu’ de fotbal

Asa cum zice si titlul, la mirificul liceu Stefan Procopiu, SAM degizata in liceu (cum zice un om mare..), are loc campionatul anual de fotbal.

Iar vorbim de fotbal?

De ce nu? Iar..

Asa, dupa cum ziceam. S-a intamplat azi ca si eu sa am meci, mare fotbalist, aplauzele la final, va rog! Cred ca-i singurul liceu unde campionatul este deghizat de fapt intr-o cupa din cauza numarului mare de echipe. Cel mai frustrant lucru la un meci de fotbal, daca mai ai si arbitru, mi se pare acela de a fi „furat” de „cavalerul fluierului”, asa cum le place fatucilor de la TV sa-i alinte. Alergi ca prostu de 20 de minute iar apoi auzi un suierat care-ti sparge creierul.Treizeci de clase inscrise doar la a IX-a si a X-a care trebuie sa-si termine meciurile in doar 3 zile.Prea multe echipe, domnule!

Ce frumos ar fi fost un meci pe gazon, nu pe beton!

Azi am jucat si noi cu o clasa de a 10a, 10V mai exact. Am avut mereu norocul de a juca cu cei ca noi, niciodata cu o clasa mai mica, poate daca trecem de altii de-a 10a.
Iar a 10a? Da..

Fanii aplaudau pe margine iar ca la oricare alt meci exista cativa baietei frustrati care doar stau si comenteaza spargand o sămânță cu caninul.

Si uite asa a mai fost scris un articol neinteresat pe acest blog.

Tu ai participat la vreo competitie sportiva cu prilejul acestei saptamani?

6 responses

  1. Tac-tu

    Tu te plangi de arbitraj ?:))) Ai vazut cum e la noi , dai 2 tigari si nu o sa faultezi niciodata :))

    3 Aprilie 2013 la 1:21 pm

    • mda. am sarit la cap cu unul si eu fiind mai bine facut (intelegi tu..) l-am impins putin fara ca macar sa pun mana pe el :)). faaaaaaaault!

      3 Aprilie 2013 la 1:22 pm

      • Tac-tu

        sa vezi cum se „suie” astia pe tine cand sar la cap la noi , daca as sari si eu la fel ca ei … :))

        3 Aprilie 2013 la 1:26 pm

    • :))

      3 Aprilie 2013 la 1:36 pm

  2. Dan

    Ne-am calificat boule,mai conteaza ca ne-a furat de vreo 2-3-4 ori?

    14 Aprilie 2013 la 1:15 pm

    • Cosmin

      da..:)) ne-a furat, hotu’ satanei!

      14 Aprilie 2013 la 1:17 pm

Lasă un răspuns

