M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Scoala altfel..

Ca si orice alt proiect romanesc, si acesta este sortit esecului, zic eu.. Da bine-n acte da’ in realitate n-are nici o noima ca de,practicafotbalistomoara romanul..

Se presupune ca in aceasta saptamana copiii ar trebui sa urmareasca materiale educative, sa faca experimente, sa participe la diferite competitii sportive da’ doar in teorie, in realitate nu se face nimic. Oare de ce se mai pun absente daca tot se sta degeaba la ore? Asta stie doar conducerea ministerului..

Cu caietu’-n buzunar mergi singur pe hotar..ciudat! Zilele astea chiulul se face-n masa,cafenelele sunt pline de elevi carora nu le cam face nimeni nimic,poker-ul si tablele sunt la ele acasa iar profesorii, cu mici exceptii, pierd timpul, unii intr-un mod placut discutand diverse cu elevii.Prilej de facut poze, toata lumea-si pune cate-o fotografie pe Feisbuci ca sâ vadâ lumea câ ei stau digiaba.

Eu spre exemplu am pierdut toata ziua pe terenul de sport holbându-ma la cei care jucau fotbal, nimic interesant. M-am dus din intamplare la ora de fizica ca n-aveam si eu un scaun ca oamenii care se duc la meci si surprizâ, profu’ pusese un documentar, da’ plictisitor domnule, plictisitor..

Nu mai bine era vacanta?

6 responses

  1. adi0609

    Mai bine vacanta…e o tampenie proiectul asta,te plictisesti de mori..
    Ai sta tu 2-3 ore sa te uiti la un film istoric?Eu nu.

    3 Aprilie 2013 la 2:49 pm

    • campionat de fotbal, un meci pe zi ca-s prea multe clase. o mare prostie!

      3 Aprilie 2013 la 3:41 pm

  2. Iuliana

    Cel putin voi ati jucat fotbal,ati facut ceva ,in schimb noi ne-am plictisit uitandu-ne la documentare despre Machu Picchu care m-au plictisit,iar atunci cand nu veaneau profesorii la ore jucam carti …Saptamana altfel=o tampenie ! 😀

    14 Aprilie 2013 la 1:53 pm

    • Cosmin

      cea mai mare tampenie! mai bine ne lasau acasa..

      14 Aprilie 2013 la 1:57 pm

  3. Iuliana

    Era o idee excelentaa :))

    14 Aprilie 2013 la 2:04 pm

    • Cosmin

      cea mai cea!

      14 Aprilie 2013 la 2:08 pm

Lasă un răspuns

