M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Cum se face upgrade sau downgrade la Galaxy Note II cu firmware oficial samsung fara kies, cu ajutorul aplicatiei odin !!!

Cum se face upgrade sau downgrade la Galaxy Note II cu  firmware oficial samsung fara kies, cu ajutorul aplicatiei odin !!!

Romurile oficiale samsung le gasiti pe www.sammobile.com

Nu va pot spune eu ce rom sa folositi si ce nu pentru ca difera la fiecare in parte de locul unde se afla sau de reteaua care o foloseste.

Nu trebuie sa luati neaparat o versiune facuta pentru tara in care va aflati desi teoretic cica ar fi mai bine asa pentru ca partea radio adica modemul este optimizat pentru tara respectiva.Testati mai multe variante si care vi se pare cea mai buna pe aia o pastrati.

Mai trebuie sa stiti ca nu pierdeti garatia daca puneti un rom oficial cu odin..

Daca nu dati wipe data/factory reset inainte de flash este posibil ca dupa instalare telefonul sa intre in boot loop.Daca intra atunci intrati in recovery,dati wipe data/factory reset si la urma reboot si totul va merge brici.

Drivers Windows x64

85662080.png

Drivers Windows x32

85662080.png

Odin3 v3.07

85662080.png

7zip

85662080.png

www.sammobile.com

Tutorial realizat de iepurasu_poznas.

Sursa:http://androidrootdot.blogspot.fr/?m=1

2 responses

  1. poate ca ar fost mai corect sa-mi ceri acordul inainte sa-mi folosesti tutorialul!

    12 Aprilie 2013 la 11:42 pm

    • salutare si tie! tutorialul l-am luat de pe mobilissimo si nu am scris acolo ceva gen:”tutorial realizat de mine”. nu am stiut ca este facut de tine si imi cer scuze, nici mie nu imi convine cand cineva imi copiaza munca fara a-mi cere acordul. daca doresti voi pune sursa sau voi sterge postarea, cum doresti tu.
      o zi buna!

      13 Aprilie 2013 la 2:25 pm

Lasă un răspuns

