M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Check-in

imagesCheck-in-ul, o modalitate prin intermediul careia prietenii tai stiu unde esti. Da, am ajuns sa scriu si despre acest lucru ingrozitor.

Stau si ma intreb, de ce este necesara aceasta optiune? Pentru ce trebuie sa stie lumea unde esti? Dracu o sti..

Scriu in acest moment pentru a-mi exprima dispretul fata de fatucile astea de 13-14 ani care isi dau check-in si daca merg la baie sau daca mananca ceva ori urmaresc o emisiune.

Am vazut cazuri pe Facebook de o stupiditate rar intalnita in care unele persoanele se aveau un status de genul:”romani aw t@l3nt – iN mY bEd;x”. Cat de *beep beeeeep* sa fii? De ce?

Unele specimene se duc la o pizza in oras cu prietenii si nu pot manca (probabil le sta mancarea in gura..) daca nu pun pe Facebook:”la o pizza ca fetele – la crasma lu’ Vasile”.

Punctul de stupiditate maxima mi se pare momentul ala in care cineva isi da check-in impreuna cu o persoana iar respectivul comenteaza acel status. Mi se pare ca cei doi au un fel de intelegere:tu postezi, eu-ti dau like si comentez ca sa vada lumea ca suntem in locul X. Ciudat..

Voi va dati check-in?

Lasă un răspuns

