M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Samsung Galaxy S4 Exynos

Am tot văzut benchmark-uri ale lui Samsung Galaxy S4 realizate pe varianta sa Snapdragon 600 şi comparate cu rezultatele lui HTC One, dar până acum nu am avut ocazia să vedem şi noul CPU Octa Core la lucru. Ei bine, astăzi apar şi primele benchmark-uri ale acestei versiuni de S4 şi rezultatele nu sunt deloc rele.
Varianta octa core de Samsung Galaxy S4 trecută prin benchmark-uri; Iată rezultatele!
Până acum văzusem rezultatele lui Samsung Galaxy S4 I9505, cel cu CPU Snapdragon, dar cei de la SamMobile au pus mâna pe versiunea Exynos 5 Octa, pe care au testat-o în diferite benchmark-uri. Observaţi că în AnTuTu acest model atinge 27.417 puncte, deci cam cu 5000 mai mult decât HTC One. În AnTuTu frecventa procesorului este menţionată drept 1.8 GHz, deşi Samsung anunţase că varianta Exynos 5 Octa ar avea o frecvenţă de 1.6 GHz pentru core-urile Cortex A15 şi 1.2 GHz pentru cele Cortex A7.
Varianta octa core de Samsung Galaxy S4 trecută prin benchmark-uri; Iată rezultatele!
În Quadrant observăm un scor de 12.726, deci apropiat de cel al lui HTC One, cu care şi noi am scos 12.000 de puncte la testul nostru. Nu vă bucuraţi prea tare totuşi, deoarece modelul Galaxy S4 Octa va fi mai greu de găsit la început, deoarece 70% dintre terminalele produse în prima fază vor avea CPU Snapdragon.
2 responses

  1. Baiatul de gasca.Star

    decat sa imi Galaxy s4 mai bine astept s5, ca sunt sigur ca o sa apara anul viitor.

    29 Martie 2013 la 10:51 pm

    • de aparut o sa apara sigur.
      eu zic ca decat sa cumperi un s4 cu Snapdragon 600, mai bine cumperi HTC One, mult mai bun dupa gusturile mele si ai parte de acelasi procesor. nu merita sa cumperi Samsung doar pentru franciza..

      30 Martie 2013 la 3:03 pm

Lasă un răspuns

