M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Muzica si copilaria mea

Brand-atomic_tv

Copil fiind, imi placea sa ascult orice melodie care aparea pe sticla acum 10-12 ani. Nu intelegeam de ce dar miscarile dansatorilor ma atrageau iar melodia, buna sau rea, mi se parea incredibila. Stiam toate versurile. Probabil daca m-ar fi trezit mascatii la ora 2 noaptea nu as fi ezitat sa le cant si lor o strofa..

De ce m-am trezit sa vorbesc despre acele melodii? Hmm, sa zicem doar ca am intrat pe Youtube ca tot omu’ si am dat de melodii inregistrate de pe Atomic TV, da, Atomic! Mai tineti minte? De fiecare data cand vad un asemenea clip realizez ca acele vizualizari au fost facute de tineri de varsta mea sau poate putini mai mari, da’ ce-i cert e faptul ca toti facem parte dintr-o generatie, generatia cu cheia la gat. Suntem copiii aia care se jucau toata ziua, care veneau de la scoala, mancau sau nu ceva si imediat ieseau in fata blocului sa bata mingea sau sa joace „de-a v-ati ascunselea”. Eram fericiti, nu ca acesti copii din ziua de azi care au iPhone, iPad, iMama si care nu stiu sa se bucure de copilarie..

Imi amintesc ziua in care ai mei mi-au cumparat un Walkman. Eram in al saptelea cer! Aveam un prieten care inregistra casete iar Animal X sau 3 Sud Est faceau parte din playlist-ul meu, cuvant intrat in vocabularul meu muuuuuuuult mai tarziu..Eram super incantat de muzica!

Vremuri in care eram fan Animal X, N&D, 3SE,TNT,ASIA, LA. Ce vremuri!

Am facut un mare terci din aceasta postare combinand muzica cu copiii zilelor noastre  da’ asta mi-a venit sa scriu si cred c-am facut o anti-teza intre noi si ei, care noi? Noi aia de umblam cu cheia la gat..

2 responses

  1. oana

    Pot spune k ce-i drept copiii au ajuns la o mentalitate inkt nu isi mai doresc acea copilarie plina de viata,bucurie si cata veselie ! Ei isi doresc uneori kat mai multe lucruri pe kare nu le pot avea pt k sunt de adulti,dar ei incapatanati le vor cu orice pretttttt…….

    14 Aprilie 2013 la 2:32 pm

    • Cosmin

      acu vor iPad,iPhone,iPod..nu sa se joace, sa guste copilaria..

      14 Aprilie 2013 la 2:42 pm

Lasă un răspuns

